steken in buik snachts met omdraaien

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamzie, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi allemaal,

Sinds een aantal nachten ( niet elke nacht trouwens) heb ik last van een felle steek in de zijkant van mijn buik ( onderin maar niet super laag)
    als ik me omdraai in mijn slaap. Ik word dan echt wakker van de pijn !

Herkent iemand dit? En/of weet iemand wat dit kan zijn?

Liefs van Kiowa

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ja dat herken ik wel, heb het niet vaak gehad, maar tot nu toe 2 nachten dat ik echt merkte dat ik felle steken voelde als ik me omdraaide.

Ik denk dat dat gewoon bandenpijn is!

3. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Kheb er ook regelmatig last van, ik denk idd ook dat het de banden zijn.

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    denk dat als je buik best wel gegroeid is al dat het je banden zijn waar je last van hebt, is een ontzettend rot gevoel en meer dan voorzichtig proberen om te draaien kun je niet doen...lekker ff rustig aan doen..
    succes

5. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Idd onmiskernbaar bandenpijn... zelfde kan je hebben bij wandellen, opstaan, niezen en nog meer van die simpele dingetjes die je hele dagen door doet.

Eigenlijk vind ik het altijd wel een soort gerustelling, geeft toch aan dat er flink wordt gegroeit daarbinnen maar fijn is het zeker niet. Soms heb ik het heel vaak achter elkaar en dan een week maar amper... ligt eraan hoe hard je groeit op dat moment.

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Bedankt voor de reacties allemaal !

Ja, had al zo'n vermoeden dat het de banden waren........ Maar ik maak me dan toch stiekem een beetje ongerust en wil het dan graag ook van anderen horen dat het idd de banden zijn ;)

Liefs van Kiowa

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik heb er ook last van vooral bi het opstaan 's morgens. De vk zei dat het je banden zijn en ik me er geen zorgen over hoefde te maken

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heel herkenbaar, ben er eens van wakker geworden, of ik heb het met draaien en dan springen me de tranen in de ogen, want het doet zo`n pijn. meestal helpt het als ik rechtop ga zitten, dan zakt het langzaam weg.

9. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik had dat aan de VK gevraagd toen ik het ook merkte de eerste periode en dat schijnen je banden te zijn die dan gerekt worden. Je kan het voorkomen door altijd je armen te gebruiken als je je om wilt draaien.
    Ik heb het heel af en toe nog als ik vergeet mijn armen te gebruiken en me spontaan beweeg naar opzij.

Heel vervelend is dat.

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Klinkt erg hetzelfde als waar ik last van heb, maar bij mij kan dat toch nog geen bandenpijn zijn?

11. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Jawel hoor... bandenpijn is het uitrekken van de banden die bij je baarmoeder zitten. Als je baarmoeder groeit, rekken je banden mee. Dat kan al vanaf heel vroeg zijn want je baarmoeder groeit natuurlijk ookal heel snel (al duurt het een poosje voordat je dat merkt want voor de 13 weken zit ie nog achter je schaambot)

Ik had het zelfs voordat ik erachter kwam zwanger te zijn... het was daarom dat ik een vermoedde kreeg dat het wel eens zover kon zijn. Ik herkende het van bij mn dochter.

12. BlueGirl

BlueGirl Actief lid

21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Ik heb het ook vaak maar bij mij zijn het niet de banden die ik voel maar het gevoel of de kleine op mijn darm ligt, het voelt als hele felle darmkramp, kan ook echt niet omdraaien dan, maar ik ben er nu achter dat als ik eerst ga zitten en dan weer op mijn rug ga liggen ik wel weer kan draaien...

Tja en het hoort er allemaal bij he.. die ongemakjes

Deel Deze Pagina