he bah!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nanette77, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    paar dagen geleden poste ik hier wazige foto's.. dus ik braaf gewacht..
    vandaag mijn nod denk ik.....

Verwacht ik een mooie streep..
    testjes besteld bij mamie2be..
    netjes plasje na uren..

Ik 5 minuten wachten..

Kijk ik..
    Zie ik een licht breed streepje en manlief ook (da's wel voor het eerst deze ronde.. dat manlief wat ziet)
    Maar verdorie..
    Waarom niet een resultaat waar ik niet omheen kan..
    Waarom niet knallerdeknal roze..

Durf niet eens een cb digi te kopen.. zo bang ben ik voor "niet zwanger" met zo'n licht resultaat..

Bovendien zijn licht opkomende streepjes bij ons geen goed nieuws.(zie banner)
    Bij mijn dochter hadden we een gewone test (wel week 8.. toen ging er pas een belletje rinkelen) en die knalde er aan alle kanten af..

Ik durf nu niet eens zeker te zeggen dat er iets zit..

He bah!

(moest mijn frustratie even kwijt)

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ja.. fotoooooooooo.....

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zal mijn best eens doen.. maar goed op de foto krijgen is zelfs een punt

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    foto lukt niet echt.. misschien kan ik hem daar zien.. dus dat zet geen zoden aan de dijk.. en dat is dus precies het probleem dat ik heb.. Zo'n resultaat zou nu toch niet mogen..

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hoeft helemaal niet hoor.. snap heel goed dat je nu een knaller verwacht, maar iedere zw.schap is anders.. ik teste bij Jurian pas met 7 wk positief.. daarvoor steeds nega..

Bij Marijn testte ik vier dagen voor NOD positief!.. het zegt dus niks.

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja maar weet je.. ik word er gewoon zo verdrietig van.. kan er niks aan doen..
    Weer zo'n kl*te test

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heel herkenbaar meid.. afgelopen half jaar ook regelmatig een mooie test gehad zelfs die niets betekende.. erg frustrerend je kan die streep er wel op kijken gewoon...voor mij is het nu gelukkig en gesloten boek, maar ik snap dat dit voor jou een blijvend verdrietig iets is als ie zo onduidelijk is....knuffie meid

8. Female

Female Niet meer actief

ik kan me voorstellen dat je onzeker bent, zeker na wat je hebt meegemaakt.
    Je hebt er niks aan, maar ik duim heel hard voor je dat het goed gaat!! ;)

9. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Ik hoop dat het positief blijft en hij er binnekort uitknalt! is je vanharte gegunt!

Ik hoop dat we allemaal een posinieuws hebben deze maand.. Ik wil ook wel eens iets zin op me test.. Heb tot nu toe alle rondes alleen maar de " ik doe het hoor" streep gezien.. en niet de streep waar we allemaal op wachten..

Toi toi toi voor iedereen!

10. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik snap dat je hier van baalt, hopelijk heb je over een paar daagjes wel een knaltest!

11. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Kan het niet zijn dat deze test gewoon laat reageert? Probeer het anders eens met een KV 2 v 5. Ik had met de KV tests al een hele duidelijke test, maar die van zwenk bleven eerst heeeeel erg licht.

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Maar, je hebt wel een streepje!
    Misschien is ie toch over een paar dagen wat duidelijker.... Ik hoop het voor je!

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    iedereen bedankt voor de lieve reacties...

Ik hoop inderdaad dat deze testen gewoon laat reageren, maar het lijken dezelfde te zijn als de 2v5..

Mijn man en ik zijn gewoon zo bang dat het weer niks is...

Maar goed..
    Morgen nog maar eens testen (ik weet het, maandag is beter.. maar ik ken mezelf;))

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    De ervaringen met die testen zijn verschillend. Was laatst nog een topic over. Meerderen hadden testen waarvan het streepje niet duidelijker werd, terwijl de echte kruidvattesten wel een duidelijk streepje gaven. Dus wie weet!!!
    Heb je nog echte Kruidvattesten?

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @marije.. ja ik dacht het ook van dat topic.. heb werkelijk heel zp afgezocht;) maar kon het niet vinden.. wist alleen niet meer welke testen dat waren..
    maar ik wil mijzelf niet teveel valse hoop geven..

heb verder trouwens geen testen in huis

16. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

30 jun 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat topic is verwijderd volgens mij..

Ik heb zelf ook testjes van Mamie2be besteld en vandaag binnen gekregen, ik had wel een knaltest maar zoals je in het topic kon lezen was er ook iemand die dus minder goede ervaringen had!

17. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Oh, oke, verwijderd. Ergens snap ik dat ook wel....

Maar Nanette, was je streepje nou wel iets beter zichtbaar dan die van een paar dagen geleden? Wanneer had je die daarvoor nou gedaan ook al weer?

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik had woensdag een test gedaan met een kv2v5 en die was vaag.. ik heb het idee dat deze iets duidelijker is, want mijn man zegt "ja nu zie ik het ook wel" en bij die andere had hij zoiets van "ik zie iets"
    maar van woensdag tot vandaag.. dan had hij toch veeuuuuul duidelijker moeten zijn en niet zo'n zeik streepje

19. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Maar het zijn wel 2 verschillende soorten testen, dus eigenlijk niet te vergelijken....
    Als je man hem al ziet, geeft dat toch hoop! :)

20. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Hallo,

Hoop voor je dat hij snel duidelijker wordt.. Op hoeveel dagen na je eisprong zit je dan??:(

Want ik kwam dus ook 11 dagen na mijn eisprong (mijn nod-dag)aanzetten met een min. streepje bij de gyn. en volgens haar mag je pas 16 dagen na je eisprong testen. Dan krijgen de meeste vrouwen pas echt duidelijke testen. En morgen zit ik op dag 16 en vandaag is hij nog steeds niet even duidelijk als de andere streep, maar al wel een stuk duidelijker geworden.

Dus het ligt er denk ik ook aan op welke dag je zit met testen;), hoop dat je nog een knaltest krijgt.

Groetjes,
    Carlien:)

Deel Deze Pagina