Hallo dames, Bij 38 weken worden wij ingeleid rond 28 november de datum staat nog niet vast. Nu heb ik allemaal het idee/gevoel dat hij voor de 28 ste november zich aan gaat kondigen namelijk 26 november. Zijn er dames die al wel een inleiding datum hadden gekregen met 38/39 weken maar dat de kleine zich zelf eerder aankondigde?. Ben benieuwd Groetjes menneke
Niet met 38/39 weken Ik zou 9 augustus ingeleid gaan worden bij mijn eerste dochter, ik zou dan 36.4 zijn maar op 8 aug braken mij de vliezen en de weeën kwamen niet op gang dus ze besloten mij de 8e maar wee opwekkers te geven zodat ik die dag zou bevallen Bij mijn vierde 3 weken geleden zou ik 28 september een datum Krijgen om ingeleid te worden met 37'weken ik had dus nog Geen datum maar zou hem die dag wel krijgen, toen werd echter 28 September onze zoon geboren dus een datum afspreken was niet meer nodig
Hihi bijzonder toch wel!. Het hoefde niet persee 38/39 weken te zijn wist niet dat ze met 37 weken ook al deden inleiden vandaar. Ben benieuwd morgen groeiecho bij de gyn dus ben benieuwd wat hij gaat besluiten ook omdat me suikers blijven schommelen.
Telt geboren op de datum dat we de inleiding gingen bespreken ook? Zl is namelijk geboren op die dag bij 39.3. Hij was erg groot vandaar het gesprek.
Dat telt ook zeker mee hoor het was maar een richting ongeveer omdat ik niet precies weet wanneer ze allemaal doen inleiden
Het was bij mij een vraag vanuit mij. De voorspelling was al dat zl erg groot zou zijn en ik had weinig zin in complicaties. vandaar dat ik absoluut niet voorbij de 40 wkn wilde. Dat is dus ook een reden.
Als ik uitgedragen had dan was mijn zoontje ook onwijs groot geweest ! Hij is een maand te vroeg geboren en woog 3733 gram haha, echt huge dus voor dat termijn Hij heeft wel heel veel vocht vast gehouden door mijn suiker dus hij is ook weer 600 gram afgevallen door het vocht weer uit te plassen, Maar goed voor je kind het kan uitplassen moet hij eerst geboren worden en hij komt dus wel zo groot door de vagina heen haha Qua datum word trouwens vaak pas 1 week van te voren een datum geprikt, behalve bij keizersneden, Dit omdat ze dan kunnen voelen of je eventueel al ontsluiting hebt of dat het al aan het verstrijken is, dit maakt het inleiden namelijk makkelijker, hoe de gyn het mij heeft verteld is dat als er nog niets aan de hand is moeten ze met gel zorgen dat het gaat verstrijken, word je de 28e ingeleid dan laten ze je de 26e komen in de hoop dat het de 27e verstreken is, dan de 27e een ballon om voor ontsluiting te zorgen in de hoop dat je de 28e je vliezen gebroken kunnen worden en dan dus zal gaan bevallen, Bij verstrijking maar geen ontsluiting een dag van te voren komen voor een ballon, Wel ontsluiting op de dag van hopelijke bevallingsdatum en dan de vliezen breken. Maargoed Kan het ook helemaal verkeerd begrepen hebben hoor maar dit is wat ik er van gemaakt heb toen ze me het 7 jaar geleden uitlegde
Dat is inderdaad best flink Hippo. Hier was zl 4350 toen hij werd geboren. Maar ik was zelf ook 4600 gram toen ik geboren werd. En dat allemaal zonder suiker (wel twee keer voor geprikt).
zou worden ingeleid op 21 maart 2013 ,maar op 19 maart begonnen de weeën en op 20 maart 2013 is onze zoon geboren was wel met 41.4
Tnx voor alle reacties al dames dus t is idd mogelijk dat hij zichzelf eerder aankondigt. Mijn voorgevoel zegt namelijk dat t eerder word. Kom ik vandaag bij de gynaecoloog krijg ik te horen dat vruchtwater meer is door de suikers en dat eerder weeën op kan wekken. Ben benieuwd hoop alleen niet dat hij al te vroeg wilt komen.
Hier ook, had op 41+1 een afspraak in het ziekenhuis. Ik was ook in het ziekenhuis, maar op een andere afdeling.
Ik zou met 41 weken ingeleid worden en had op maandag controle in het ziekenhuis. Ik mocht meteen blijven, had nog maar 1 cm ontsluiting maar mijn bloeddruk was erg hoog. Ze hebben wel een ballonkatheter ingebracht om de ontsluiting sneller te doen gaan maar ik ben niet "echt" ingeleid, mijn lichaam pakte het zelf verder op.