Hallo, Na de bevalling van me kindje wil ik weer de pil gaan gebruiken. Ben wel van plan om borstvoeding te geven. Welke pil gebruiken / gebruikten jullie tijdens de borstvoedingsperiode? Groetjes Chanel.
Ik gebruik tijdens de borstvoeding wel van die heerlijke condooms, heb er al wat gekocht.... En als ik stop met de borstvoeding, ik denk tegen die tijd dat ik weer aan het werk ga (okt) ga ik vrolijk met de pil verder. Want dat is beter als die rubberen dingen
hoi, ik ben na 5 weken met de nuvaring begonnen, zitten nl minder hormonen in omdat die meteen op de goede plaats werkt. tevens hoef je maar 1x in de 3 weken eraan te denken. een probleem bij mij was alleen dat ik de eerste keer tijdens gebruik nog heel veel bloed verloor. nu een aantal maanden verder vind ik het prima. is dus even wennen. succes
hoi chanel, een nuvaring is een soort plastic ring die je in je vagina inbrengt. je kan deze zelf er in en eruit halen, de ring is nl buigzaam. hier zitten dan de hormonen in die ook in de pil zitten maar omdat deze meteen op de goede plaats komt is de hoeveelheid hormoon minder. kijk maar eens op de site van de nuvaring. www.nuvaring.nl groetjes
Ik gebruikte na de zwangerschap tijdens de borstvoeding geloof ik cerazette. Was speciaal voor tijdens de borstvoeding wat ik had begrepen ( weet alleen niet zo een twee drie of ik de juiste naam in gedachten heb.
Hoi Femke, Dank je wel voor je antwoord, ik zal eens gaan kijken op die site En Jolanda ook bedankt voor je antwoord. Groetjes Chanel.