ronde 27.... meiden... ik ga even weg van deze sit!! SORRY!! ben even klaar met dit gevoel!! spreek jullie laters.. is er nieuws hyves me dan even oke??? doeggieeeej succes allemaal
hey meiden hoe is het nu hier? met mij gaat het wel heb wat last van mijn bloeddruk waardoor ik erg moe ben maar voor de rest gaat alles goed groeit goed , wat willen we nog meer he, maandag weer een echo yes yes yes groetjes isa
Hey isa !! Hier is alles rustig zoals je ziet.....wordt niet veel meer op gebabbeld helaas . Mooi dat alles verders goed met je gaat ....12 weken alweer . Altijd fijn als die eerste 12 erop zitten. Hier inmiddels alweer bijna 14 weken .... Morgen gaan we lekker een weekendje naar Ibiza ....heerlijk !! Tis daar nu zo'n 20 graden...kan niet wachten. Ook kan ik niet wachten op die 20 weken echo die ik voor 1 april gepland heb staan.... Natuurlijk om te zien of alles goed met het kindje is maar ook voor het geslacht ....Daarom heb ik voor 13 maart al een afspraak in Ochten bij Jan Koning ...Die kan met 16 weken al zien wat het wordt ...jihaaa dat duurt nog maar 2 weekjes .
ohw spannend swirl.... lekker weekend voor de boeg... hoe gaat hhet met je buikje?? groeit die al?? wil het wel eens zien
Hey babsieeeee, Hoe gaat het met jou ? Hoop goed ! Met mijn buikje gaat het goed....flink aan het groeien...Zal als ik maandag terug ben eens een foto plaatsen. Ben normaal echt plat dus het valt iedereen al op. Fijn weekend
Ha Isa en Swirl Wat leuk te horen dat het allemaal ok gaat met de buikjes. Isa, 12 weken nu, da's wel lekker he? Houd die bloeddruk goed in de gaten hoor, heb zelf in het ziekenhuis gelegen met HELLP, dus weet er alles van. Rustig aan... Swirl Een weekendje? Wat is dat voor decadent uitstapje?
ja ik doe ook lekker rustig aan ik ben allang blij dat ik nu die 12 weken grens heb bereik heerlijk voelt dat en al dat gerommel in de buik haha wat eigenlijk zelfs moeilijk te beschrijven is wat je nu eigenlijk voelt maar ach de gedachte dat er een mooie beeb in groeit heerlijk op naar de 40 hahaha ik mag maandag weer naar de gynacoloog spannend!!!! hahaha xxxx
hhier flink KUT ben vandaag bij de fertiliteit geweest.. we hhebben de onderzoeken gedaan.. en verder is er geen meer waarde aan om iets te doen.. wel mag chhhris nog een laatste onderzoek doen... en word zijn sperma uitgebreider onderzocht als ze twijfeld. krijg een inseminatie... KUT man.. voel me echht KLOTE
Babs Weten ze dus gewoon niet waardoor het komt dat je niet zwanger raakt? Shit voor je meid. Hoop alsnog op een wondertje voor je. Ga je er nog wel mee verder of weet je het nog niet? Knuf
genieten van de rust hahhahha we gaan samen deze maand voor zelf insemintie even kijken hoe dat loopt... FUCK fertiliteit zei met hhaar koehandel ik heb de nieuwste koehhhandel.. en is een stuk fijner
nou vanmiddag is het dan zover weer een echo ik heb er zin in ben zo benieuwd nu inmiddels 12 weken en 4 dagen en voel mij echt lekker oke een beetje moe maar niet meer zo misselijk heerlijk gevoel zeg groetjes isa
nou dames ik ben geweest en de kleine is flink gegroeid ik heb wel een echo maar geen mogelijkheid om die erop te zetten mijn bluetooth doet het niet ik mag 18 maart naar de echoscopiste en dan gaan ze alles goed meten enz en 29 maart terug naar gynacoloog het is zo spannend allemaal tot snel dames
He Isa, super dat de kleine is gegroeid. Hoop ook dat de misselijkheid niet terug komt. En lekker rustig aan doen he? Je doet zo snel veel te veel...
nou heb vandaag de nekplooimeting gehad en die was super 1.4 mm dus alles gaat goed de kans dat het bloed nu anders uitwijst is heel klein want het is pas erg als het 3.5 is. echt ik heb mij nog nooit zo gelukkig gevoeld het was zo mooi via deze echo kon je veel meer van het kind zien heerlijk de handjes gezien en de voetjes goed het hartje gezien heel erg beweeglijk en de baarmoeder zit nog steeds erg hoog maar ja dat is niet zo erg behalve dat ik hem dus misschien eerder zal voelen maar echt ik voel mij net een klein kindje zo happy zo trots heerlijk MIJN KINDJE superrrrr