dank je wel ja ik ben echt super blij het klinkt misschien stom maar het lijkt alsof ik nu echt pas opgelucht kan adem halen en ja he het zijn echt mooie fotos en zo beweeglijk groetjes
Hey dames, Ik weet niet of jullie me nog kennen, maar ik praatte toen ook mee in het oude clubje! Leuk om te zien dat de meeste van jullie inmiddels bevallen of zwanger zijn. Echt k*t Babs dat het bij jullie nog steeds niet gelukt is. Ik had het zo gehoopt voor jullie. Bij mij is de gehele situatie inmiddels veranderd. Bij mij is PCOS geconstateerd en daarna ben ik begonnen met afvallen. Dit ging me heel goed af zoals jullie aan mijn banner kunnen zien. Mijn toenmalige vriend is inmiddels mijn ex. Hij begon te slaan en toen was ik er klaar mee. We zijn op een hele vervelende manier uit elkaar gegaan. Ik ben tijdelijk bij mijn moeder ingetrokken en vanaf 1 januari had ik een eigen huisje. Ook heb ik toen mijn nieuwe liefde gevonden. We waren vanaf het begin al dag en nacht bij elkaar en nu nog steeds. Helaas moest ik noodgedwongen de huur opzeggen aangezien ik te weinig uren op mijn werk heb om te de huur te kunnen betalen. Gelukkig kan ik bij mijn vriend intrekken. Wel erg snel, maar aangezien we toch al dag en nacht bij elkaar waren is dit een goede oplossing. We hadden al samenwoonplannen voor van het zomer en nu is dat dus even door omstandigheden wat eerder geworden. Zoals jullie begrijpen zijn we nog niet met kinderen bezig. We willen ze wel heel graag, maar nu nog niet! We oefenen eerst maar even flink hahaha! Ik ben minder bewust bezig met afvallen. Ik heb al een hele tijd niet meer op de weegschaal gestaan, maar mijn broeken gaan nog steeds ruimer zitten en mensen zeggen nog steeds: ''Goh jij bent afgevallen.'' Dus ik neem maar aan dat het nog steeds goed gaat! Nou tot zover mijn update! Liefs Sunnyqueen
hey meid wat goed dat alles toch nog een beetje een positieve draai heeft gehad ben daar maar blij om wanneer hebben ze dat dan geconstateerd en meid je moet je nooit laten slaan idd dus je hebt een goede keuze gemaakt xxx
Pfff wanneer hebben ze dat geconstateerd.... Euhm we zijn toen in augustus/november voor het eerst naar de gyn gegaan en heb toen inwendige echo gehad en moest bloed laten prikken en 2 weken later kreeg ik toen de uitslag. En ik was toen eindelijk ongesteld geworden na 4 maanden ofzo. Dus de gyn raadde mij aan om af te gaan vallen omdat ze dacht dat dat wel eens zou kunnen helpen. En mocht ik gebruik willen maken van Clomid dan moet ik een BMI van 30 hebben of lager. Dus vandaar dat ik af moest vallen. En dat heb ik toen gedaan en toen ik 16 kilo kwijt was werd mijn cyclus weer regelmatig. Dus het heeft inderdaad geholpen. Inmiddels ben ik weer met het gebruik van de nuvaring begonnen (anticonceptie) omdat ik met mijn nieuwe vriend nog niet toe ben aan kinderen. We willen eerst van elkaar genieten! Liefs
Ik moet zeggen dat deze relatie echt een wereld van verschil is met mijn vorige...Ja misschien moet ik niet vergelijken, maar dat doe je automatisch toch. Even wat voorbeelden. We hebben echt zo ontzettend veel lol samen. Mijn ex was echt humorloos en had het niet eens in de gaten als je een grapje maakte. Werd dan zomaar boos. Was snel op zijn tenen getrapt en erg onzeker. Had totaal geen doorzettingsvermogen. Als iets niet ging dan gooide hij het bijltje er al bij neer. Terwijl mijn huidige vriend wel echt een doorzetter is, helemaal niet onzeker en vooral humor heeft. Mijn ex liet in het begin volledig over zich heen lopen, terwijl mijn huidige vriend gewoon zegt waar het op staat. Met mijn ex deed ik haast nooit wat leuks. We gingen heel zelden wel eens op stap en verder zaten we vaak thuis op de bank. Nou vind ik het prima om lekker een avondje te bankhangen, maar ik wil er ook wel eens op uit. Nou met mijn huidige vriend zijn we bijna elk weekend wel op stap of naar een feestje ofzo en op zondag plannen we dan wel eens wat leuks voor ons samen. Zo zijn we afgelopen zondag wezen bowlen bijvoorbeeld. En nog zoiets mijn ex deed nooit iets uitzichzelf zoals met bloemen o.i.d. thuis komen. Nou hoeft een man echt niet elke week bloemen mee te nemen, maar gewoon dat hij spontaan zelf iets leuks verzint. Nou mijn huidige vriend nam me na 2 weken ofzo mee uit eten. Met valentijnsdag heeft hij me mee genomen naar een restaurant met een valentijnsmenu en daarna nog naar de film geweest. Dit terwijl ik er niks van af wist. Ik wist alleen dat we iets gingen doen, maar verder had hij niks verteld. Ook wil hij niet zeggen waar we heen gaan op vakantie omdat dit nog een verrassing wordt. En hij wil me een weekend mee nemen naar Parijs, maar hij zegt niet welk weekend omdat hij dit als verrassing wil laten. Die spontane dingen vind ik echt super. Nou ja ik moest dit ff kwijt dames! Liefs
natuuurlijk kennen we jou meid.. ik ga snel even lles lezen.. al hheb ik jou natuurlijk gevolgd op jou forums
Heeey Sunnyqueen ! Wat leuk dat je dit forum hebt kunnen vinden.... Ben blij dat het nu goed met je gaat ! Geniet maar lekker van je nieuwe vlam . xxx
Dag dames, Pfff gisteren de schrik van me leven gehad.....Ik sta te strijken voel ik het ineens gewoon lopen daar beneden. Het was net of ik gewoon aan het plassen was. Snel naar de wc ...heel licht vocht . Natuurlijk meteen helemaal in paniek . Verloskundige gebeld waar ik gelukkig na een uurtje meteen terecht kon. Ondertussen maar een inlegkruisje ingedaan ...maar voelde het regelmatig nog lopen...werd steeds bruiner later zelfs groening....WTF !! Dit heb ik nog nooit gezien. Bij de verloskundige echo gemaakt en naar het hartje geluisterd...Gelukkig was er niks aan de hand met onze kleine spruit. Jeetje wat een verschil weer trouwens met de laatste keer. Er zat verder ook nog genoeg vruchtwater ...maar toch heeft de verloskundige me voor alle zekerheid doorgestuurd naar de eerste hulp. Daar aangekomen weer doorgestuurd naar de afdeling verloskunde Lekker dubbel.... Weer echo's en luisteren. Nog steeds alles goed . Toen wat testjes afgenomen die inmiddels op kweek staan. En toen even fijn alles schoongemaakt daar .......omg !! Wat een hel....heb weleens een uitstrijkje gehad dus heb geen enkel probleem met die eendenbek ....maar dit !!!! Ik heb me toch lopen brullen daar . Zullen natuurlijk ook grotendeels wel de zenuwen zijn geweest , maar het was zeker geen pretje. Maar goed , uiteindelijk bleek het niet van de baarmoeder te komen ...die was nog mooi gesloten en er zat nog steeds genoeg vruchtwater. Wat het nu is geweest ??? Nog steeds geen idee....misschien een gesprongen cyste ofzo...moet in elkgeval volgende week weer naar de gyn....en aangezien mijn verleden willen ze me misschien toch daar houden ipv bij de verloskundige . Gelukkig is dat waterige na het schoonmaken tot nu toe niet meer terug geweest. Pfffff moest ff mijn ei kwijt hoor.....wat een paniek ! Zag het alweer helemaal gebeuren. Mijn hele leven in elkaar zakken. Maar gelukkig niks met de kleine.
jeetje meid.. wat een schrik.. zit dit in grote spnning te lezen!! god dank dat alles verder goed was.. jeetje wat een heffie dagje gisteren voor jou!!! dikke knuf meid
Zo dat is inderdaad schrikken zeg... Gelukkig maar dat alles goed is met de kleine! Dat is een hele opluchting! Op zich fijn dat ze je zo goed controleren en in de gaten houden. Rustig aan meid! Liefs
Sunny Wat leuk jou ook weer hier te zien. hardstikke goed dat je een punt hebt durven te zetten achter je oude relatie. Vaak zie je dat mensen toch proberen om zwanger te wordenomdat ze denken dat met een kindje alles wel goed komt, dus respect voor jou! Die kinderwens met je huidige partner komt ook vanzelf wel hoor. Fijn ook dat je zoveel bent afgevallen. ik ben ook redelijk wat te zwaar maar heb gelukkig geen gevolgen hiervan in mijn cyclus of andere lichamelijke gebreken. Je houd ons wel op de hoogte he? Swirl OMG niets grappig zeg! Wat zul jij in spanning gezeten hebben. ben heel benieuwd wat het is geweest. Gelukkig is alles goed... Babsje Alles nog ok of wordt het spannend voor dat gesprek wat je krijgt...?
@swirl jeetje is wel schrikken fijn dat de kleine het goed maakt! @sunny alles goed meis Welkom terug @collo.., hoe gaat het bij jou! @ babs hoe gaat het nu verders met jou lieverd??? xxx
@collo weet je waar ik aan zat te denken! jij was ook presies een week later zwanger dan mijn he?? zelfs met de bevalling zit er een week tussen haha toch?? xxx
met mij prima, even een stop ingelast eerst maar een baan zoeken en dus wchten tot mijn wel-ver-diende diploma!!!
Joehoee, hier ook alles toppie ! Inmiddels alweer 17 weken ....ben naar Jan koning geweest in Ochten voor een geslachtsbepaling ....we krijgen een jochie !!! Ben nu helemaal in de wolken uiteraard. Heb verders nog de uitslag gekregen maar daar kwam niks uit ...dus wat het is geweest weet ik nog steeds niet. Maar het was zeker niet schadelijk voor het kind....geen infectie/bacteriën etc etc.
@ babs ja las het is je naam!toch zeer verstandig even je gedachten op de studie gooie @swirl ow wat leuk een manntje nou die kan dan mooi gezellig mee naar Nec