Gimena Wij zaten idd snel achter elkaar ja. Jij was daarvoor volgens mij zo'n poos met je cyclus an het tobben toch? Wat weegt Sophie eigenlijk? Amy was deze week precies 6 kilo.
*EGO* Afgelopen weekend ben ik dan officieel verhuisd naar mijn vriend en we wonen nu dus samen officieel!!! Heerlijk. Mijn katten zijn nu ook hier en die vermaken zich ook prima. Mijn oude huis is bijna leeg. Vandaag en morgen nog even de laatste spulletjes er uit halen en dan is dat ook weer af gesloten. Ben nu heerlijk aan het genieten in ONS huisje en heb even wat dingen opgeruimd. De afwas gedaan en wat boodschapjes gehaald. Heb al 1 was gedraaid die zit al in de droger en de 2e was draait nu. Dus ben al lekker druk bezig. Vriendlief is kwart over 5 ongeveer thuis. Dan zal ik lekker voor ons samen koken... Ik moet hem niet te veel verwennen, want anders raakt hij nog VERWEND! hahaha Ik heb het graag voor hem over en hij doet ook genoeg voor mij gelukkig! Nou meiden dit was mijn update weer even! Liefs
hey geweldig nieuws.. het begi n is er meid!! nu de rest nog he hier vanmiddag nieuws gehad, dat we mogen beginnen met inseminatie
@ collo : Super he ! Nou heb inmiddels alles al besteld !!! Kinderkamer, kinderwagen, badje ,autostoel,box etc etc ...Uiterlijk Juni word het geleverd ! Kan niet meer wachten nu . @ sunnyqueen : Wat leuk ! Lekker genieten van elkaar nu... @ babs : Wat een geweldig nieuws ...en wanneer gaan jullie beginnen ? Hoop dat het meteen de eerste ronde raak is ...ga duimen voor je .
@swirl... wanneer ziuen we je buikje eens?? enneh.. beetje raar.. maar wil pas eind juni als het kan beginnen op zijn vroegst.. ben bijna klaar met mijn opleiding.. vandaag geslaagd voor kraamzorg.. YOEHOEEE.. en donderdag slagen voor de verstandelijke zorg en moet alleen nog katheterisatie. en stoma verzorgen.. en me diloma in me pokkets
Tja . gek genoeg heb ik nog geen buikfoto gemaakt....ik roep het al weken dat mijn vriend ff een keer een foto moet maken. Maar tis er nog niet van gekomen. Heb eergister voor het eerst onze beeb gevoeld !! Wat apart zeg...zelfs manlief kon het met een beetje geduld voelen.
Swirl Wat cool dat je je beebje gevoeld hebt. Ik wist het echt niet zeker die eerste paar keer. Dacht de hele tijd dat het mijn darmen waren. Niet vergeten foto's van je buik te maken hoor! Ik heb zelf alle foto's gemaakt en heb nu een mooi overzicht van mijn groeiende buik... Babs Zo, jij gaat goed zeg! Succes met de laatste loodjes voor je diploma's. Hoop dat straks alles goed gaat met de inseminatie. Spannend hoor! Sunny Oh, lekker verhuist. Niet teveel koken he, anders kom je er nooit meer vanaf. Kijk maar naar mij....:x Jullie waren nog niet bezig met kindjes toch? Of haal ik nou alles door elkaar? Hoe is het met Isa?
dank je wel heb er nog wel een aantal nodig hahah . ik zou begod niet niet weten hoe ik aan meer stemmen moet komen :S
Hello lady's Hoe is het hier met iedereen ? Hier gaat het inmiddels weer toppie...maar heb ff in de zenuwen gezeten na de 20 weken echo te hebben gehad. Alles was goed alleen zag ze witte vlekjes bij de dampjes ...daarvoor moest ik naar het radboud voor nader onderzoek....ik mocht niet in paniek raken want het kon ook goed niks zijn.....pfffff niet in paniek raken !! dat is makkelijk gezegt. Die witte plekjes kunnen duiden op het syndroom van down. Dan gaat je leventje er toch wel heel anders uit zien...dus en of ik in paniek raak ! Gisteren bij het radboud geweest...en alles was goed !! Super echo was het eigenlijk..met oa 4d beelden . (Zie fotoalbum) Ben weer helemaal happy !!!
Poeh Swirl, wat een opluchting meid! Zou ook helemaal verschieten als ze zoiets zouden zien op een echo hoor. Gelukkig is alles goed! Kun je weer een beetje ademhalen nu?
Met mij gaat het redelijk. Ik ben bijna 20 weken nu. Er is een hoop gebeurd in prive omstandigheden waardoor het niet zo lekker geestelijk met mij gaat maarja daar komen we wel weer over heen he. wat goed dat het hier alleemaal goed gaat. Ik heb overigens ook gestemd. Ik heb de beeb van de week ook echt gevoeld en heb een angelsounds gekocht. Echt super mooi is dat. groetjes isa