heeey DeBje *smak* zat zo met jou op msn dat ik niet eens wist dat je hier op zat. jij bent dan echt snel met typen haha
Jaaaa, nu kan ik meelezen . @ Gimena...heb je privé bericht ontvangen...ga je straks ff toevoegen . Mot nu eerst ff mijn pruik föhnen..,.moet er wel een beetje florisant bijliggen bij de gyn he
deb luc heeft de router al na gekeken. na het verhuizen hebben daar niet eens aan gedacht. maar nu is het veranderd!! of ze me geloven moeten ze maar zelf weten.
zodraa ik chris thuis werkt en ik vrij ben!! lijkt me zoooow leuk!! wil graaag je kleine meid bewonderen!!!! Fijn dat je router eindelijk is veranderd.. raar he?? dat anderen gewoon op je ip kunnen internetten!!!
Joehoeee , hier alles toppie !! Ben voetbal aan het kijken .....geloof dat dat niet echt goed is voor de beeb...haha ...pff stressen ! Maar ..ik ben wel netjes thuis blijven kijken en niet er naar toe gegaan. Mij iets te koud . Hoe gaat het met jou ?
Ja, wanneer ik kan wel . Ben een beetje gehersenspoelt door manlief..haha. Bij de gyn ging alles goed ...zag er allemaal toppie uit. Was precies 8 weken...en zoals het er nu uitziet ben ik 27-08-2010 uitgerekend.....dat is op mijn verjaardag !! grappig he Hoef nu ook niet meer naar het ziekenhuis...morgen ga ik een verloskundige bellen . Spannend allemaal !
ik vind hem heel mooi.. zag laats ook een echho van iemand van 7weken en nu ik die 2 (met jouwe) gezien te hebben... was mijn echo echt niet goed!! die was zoooooooooooooow klein!!!!je zag alleen een knipperlichtje... en groeide ook niet ofzo.... ( was ook aan het vruchtje te zien... leek op 6weken vruchtje) zie dat uit ons oude forum (kom niet op hhaar naam) ook bevallen is sinds 4dagen een mama van een jongetje
Hoop dat jij ook heel snel zo'n mooie echo krijgt babsie.... Gun het je zoooo . Maaruh, wie is er bevallen dan ? LAdyjoey ofzo ?
Ow wat fijn dat je gewoon bij de vk mag! BTW SUPER MOOIE ECHO FOTO!!!!! echt super!! en naar welke voetbal club gaan jullie meestal ??