Ga altijd naar NEC .... De thuiswedstrijden dan.......heeeel af toe uit. haha één van de weinige vrouwen die van voetbal geniet .
mijn omaa geniet ook van voetbal.. ls je die belt.... is het .... IK BEN VOETBAL KIJKEN.. BEL MAAR IN DE RECLAME TERUG
Jaaaa, spannend he ! Ik besef het nog steeds niet helemaal hoor. Voel echt bijna niks. Walg alleen van mijn kop. Zit helemaal onder de puisten. Maar ga vanaf nu letten op wat ik eet. Ga gezond eten ! Heb een verslaving aan frietjes achter de rug. haha . Heb gisteren een verloskundige gebeld. Daar kan ik de 26e alweer heen . Vanavond lekker ontspannen in Giethoorn met vrienden...tot morgen . Heerlijk ! Is dat niet bij jou in de buurt ?
ja giethorn ligt hier redelijk in de buurt. Ja nou het hoord erbij hé??? maar met opletten op die frietjes.. gaat dat vast helemaaaaaaaal goed komen!!! geniet van je dagje weg meid!!!
dan ben je helle goede vrienden met me zwager Sophie heeft een Nec slap gekregen. zal eens een foto maken
Bekijk bijlage 44549 zal zo na een voeding een nieuwe foto maken met het slapje om 3 uur krijgt ze haar fles
He dames! Had het helemaal niet door dat er een reunie topic was! Heb jij dat doorgegeven Gimena? Kan me het niet herinneren. Was al even bang dat ik uit de gratie was. Isa Van harte met je zwangerschap meid. Ben je er zelf ook weer een beetje bovenop? Swirl Jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat leuk dat er zoveel zwanger zijn! Die frietverslaving had ik ook, vooral in de eerste 6? maanden hahaha. Maar ook wel veel fruit gegeten. Nu eigenlijk helemaal niet meer. Moet mezelf nu echt dwingen om fruit te eten en ik heb het echt nodig want door die gebroken nachten dendert je afweersysteem achteruit. Babs Och jij Remi. Gun het jou ook zo vreselijk hard! Gelukkig heb jij wel al twee kids, dus kunnen wij jou wel dingen vragen die jij allemaal al hebt meegemaakt. Ik geloof dat het voro Ladyjoey en Swirl ook eerste kindjes zijn he? Update Als iedereen nou eens even een snelle update geeft van het afgelopen jaar? Wat is er allemaal gebeurt? Hoe ben je zwanger geraakt (mmm?) Hoe verliep/verloopt de zwangerschap? Hier zoals jullie weten snel na Gimena zwanger geraakt, al in de tweede maand dat we probeerden. Zwangerschap was redelijk zwaar, heel erg veel moe geweest en in de zesde maand zwangerschapshypertensie en later zelf HELLP-syndroom ontwikkelt. Ben eind week 35 opgenomen in het zh, waar ze hebben besloten om de bevalling in te leiden omdat ze bang waren dat het anders hard achteruit zou gaan met me. Op 36+2 ingeleid met gel (3x) en savonds om 21.30 braken de vliezen. Snel erna weeen, snel daarna hele heftige weeen. Om 23.30 om ruggeprik gevraagd, om 00.09 goedgekeurd met 3cm ontsluiting. Anasthesist was in huis en het zou max een uurtje duren voordat hij er was (SAY WHAT!!! hij moet er NU!!!zijn). Op een ander bed gelegd, draadje op het hoofdje van de beeb gezet (mocht eindelijk die klote CTG eraf, daar lag ik al de hele dag aan en ik kon dus alleen maar op mijn rug liggen). Ik mocht op mijn zij gaan liggen ivm de hartslag van het kindje (zakte wat terug). De co-assistente vroeg om mijn pols om een infuus aan te leggen en op dat moment verging de wereld.... Bleken persweeen te zijn. Was in een kwartier van 3 naar 10 centimeter gegaan en hard enorme persweeen. Viel ook niks weg te zuchten/puffen en een krap kwartier later was Amy er. Ze begon gelijk te gillen, dus mocht heerlijk op mijn buik bijkomen. Uiteindelijk mochten we na 4 dagen naar huis en na wat opstartproblemen doordat nog niet alles geregeld was en ik zo plotseling was opgenomen, vonden we al snel onze draai. Wel echt vreselijk veel last gehad van hormonen. Jankte echt elke avond alles bij elkaar. Maar dat was met een week of 2 ook al een stuk minder. Ben een enorme softie geworden en kan nu bv niet naar het nieuws kijken. Als ik die kindjes in Haiti zie begin ik echt te brullen. Hoop dat dat ook nog wat beter wordt, maar het is in ieder geval al een stuk beter dan de eerste weken. Zo, dat was even de update van deze kant...nu jullie!
ohw wat leuk!! zwaar zeg zoals jou bevalling klinkt brrrrrr mooi kindje hebben jullie gemaakt en welkom BACK ik zie je hyves staan.. dus ikvoeg jou lekker toe
Ja, op dat moment was het wel heel heftig, maar achteraf gezien is een bevalling in drie uurtjes natuurlijk geweldig. Alleen wist ik dat op dat moment natuurlijk niet dus ik dacht dat ik nog een uur of 7 van die heftige ontsluitingsweeen moest wegpuffen. Ja, dat had ik echt niet getrokken hoor! Achteraf waren het gewoon monsterweeen, maar wel met veel resultaat. Vond de persweeen wel heftig, maar minder erg dan de ontsluitingsweeen. Achteraf was het een eitje maar net na de bevalling heb ik Ferdy bezwoeren dat ik dit niet nog eens zou doen en dat 1 kind ook leuk is...hahaha
Babs, Zie dat je pup Lola heet. Zo had mijn dochter geheten als ik mijn zin had gekregen, maar Ferdy was het er niet mee eens. Ik probeer het bij de volgende nog maar eens...
ahh zielig die naam bij ons was het omdat kindjes het weer niet werd.. en we wouden een meid dus........ lola tuthola