@ isa je banner klopt niet.,want in je msn staat dit kelly : 7 weken en 4 dagen .,??? ben je verder dan verwacht of?? Verders vindt ik het super om jullie weer te spreken. na de verandering na de site wist ik jullie niet te vinden. Babs heb ik altijd contackt op msn gehad. collo kan ik een stuk later tegen bij de dec mama,s. en de rest was foetsie
ja zal eens na de oude topic gaan!!!leuk... heb een eel warm gevoel bij die topic!! zooooooooow leuk en gezellig!!!!!!!
hey meiden dat klopt ik ben verder als verwacht een week verder hahah ik ben 7 weken en 5 dagen inmiddels o ik ben zo blij joh en alles ziet er goed uit dinsdag krijg ik mijn echo echt ik ben zo happy en gewoon al 2 kilo aangekomen heerlijk zeg allemaal voor goed doel he hoe gaat het daar zo verder xxx isa
He spannend Isa! Die eerste echo is zo spannend altijd, dan krijg je pas echt het gevoel dat je zwanger bent. En wat is nou 2 kilo? Je zult echt nog wel meer aankomen . Lekker belangrijk, als die kleine er maar beter van wordt toch?
ja daar heb je gelijk in daar doen we tenslotte alles voor he en die tieten pfff al hoe wel mijn mannetje klaagt er niet bij hoor hahaha
Zou ook wel weer zwanger willen zijn hoor....is alleen niet handig om zo snel een kleine erbij te hebben... Maar mis het wel hoor... Alleen tieten? Die heb ik nooit gehad, ook niet toen ik zwanger was. Borstvoeding wilde ook niet op gang komen....Hoe vaak ik wel niet heb gehoord dat de maat van mijn borsten niets te maken had met de hoeveelheid melk die je produceert... Wel typisch dat het dan niet op gang kwam he? Babs Hoe staat het met jouw mmm? Nog iets in de planning?
Hallo dames, Ben weer terug van Giethoorn . Was erg gezellig en ontspannen.... @ gimena: Wat een schattige foto !!! Helemaal geweldig.