ohw zoooow.... vandaar!! Nou ik ben benieuwd.. heb me banner ook aangepast wéér!! heb weer een normale cyclus..!! Gisteren was chris jarig!!! en had sinds die avond ervoor dus een positieve ovutest Dus op chris zijn verjaaaardag mijn ei?? of vandaag??? en op mijn verjaardag mag ik testen
ja ik had bloedtest vrijdag gehad, en ben wel benieuwd hoor dat zou een mooi geschenk dan zijn he wij hebben zelf terug geteld en dat zou zijn geweest toen we voor het eerst sex hadden op de camping hahaha we zijn idd toen in die tijd daar geweest hahaha vind het zo leuk
maar uit een hcg waarde kan je niet zeggen dat je een week verder ben. pas bij de meetig wordt dat vast gesteld. maja we zien over 2 dagen wel een mooie echo foto toch?!? of laat je het niet zien hier?? zou wel heeeel erg leuk zijn.
ja echt wel ik ben zo benieuwd naar onze kleine en tot nu toe voel ik mij nog steeds redelijk af en toe wat misselijk meer ook niet en die borsten zeg pfff hahah vooral smorgens bij opstaan en die 2,5 kilo maarja huisarts zij ook aangezien ik al meerdere zwangerschappen heb gehad komt dat door de darmen veel en tja heb al darmafwijking dus maakt mij niet uit als kleine maar blijft zitten snap je
ja natuurlijk laat ik het wel hier zien dat klopt er bestaan schijnbaar wel ongeveer waardes die je zou kunnen hebben moet je maar eens googlen dan zie je wat ik bedoel en daardoor ben ik toen de arts dat zij gaan terug tellen en tja dan zit ik op 28 nov eerste nod dag
nee kindje van vriendin!!! ga de foto's vragen ben zoooo benieuwd.. wt een mooi popje is het.. ahhalf bloedje.. suri-ned