Hoi allemaal, Wij hebben 24 juni onze eerste iui gehad. Omdat het me zwaarder afgaat dan ik had verwacht zou ik het leuk vinden om ervaringen/meningen en of emoties te delen jullie ook? 😊 Gr lana
Jup! Hier nog 1! 🤗 Heb je erg last vd hormonen? Welke krijg je? Of heb je sowieso moeite met de IUI? Ik slik clomid en heb de 2e en 3e ronde heel erg last van depressieve gevoelens gehad. Ik heb dit met de gynaecoloog besproken en toen is besloten om over te stappen naar een ander hormoon. Ik heb t alleen nog niet geprobeerd omdat je dan toch weer de juiste dosis moet vinden etc. en dacht bij ronde 4 ach kom op..we proberen t gewoon weer met clomid. Heb er nu geen last van gehad! Ik hoop van harte dat het raak is bij jullie! Ik moet nog 2 dagen wachten 🙄
Hoi hoi 😀 Ik spuit puregon en voor de eisprong ovitrelle van die laatste heb ik wel last van gehad moe misselijk hoofdpijn blablabla... Super leuk ik moet ook nog 2 dagen wachten!! 😀 vrijdag zou ik mogen testen spannenddd Grt lana
Ja inderdaad... en over 2 weken zijn wij op vakantie en in aug gaat de afd. Dicht dat is dus ook mooi klote.. dus 2maandjes zelf aan de slag 😉 ben je erg teleurgesteld?
Nee valt eigenlijk wel mee. Maar ook meer omdat ik het gevoel heb dat wij op deze manker niet zwanger gaan worden. En op de natuurlijke manier gaat het sowieso niet lukken aangezien wij met beste tussenpozen de IUI hebben gehad. Toch blijf je stiekem hopen.. Wij maken de 6 behandelingen af en als het dan nog niet is gelukt..zien we dan wel weer! Bij jou was 1e keer he? Denk dat bij jou de teleurstelling wel groot is...? Balen van die 2 maanden maar probeer gewoon lekker te sexen 😝
Sorry wolken voor de late reactie ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden dus me gevoel was ''goed'' hoe is het bij jou afgelopen? en ja, was mijn eerste IUI dus toch wel een teleurstelling maar goed we gaan gewoon door proberen positief te blijven
Ik heb de eerste 2x IUI zonder hormonen gehad, we gaan vanaf morgen hormonen spuiten voor de 3e IUI. Iedere keer weer een grote teleurstelling, omdat je toch denkt dat het zaad nu op de goede plek gebracht wordt, je hebt toch iedere keer een klein beetje hoop... Voor morgen ben ik erg zenuwachtig. Ik ben benieuwd welke hormonen ik krijg?
Hoi MM88, Spannend he!? Ik heb vorige maand mijn eerste IUI gehad meteen ook met hormonen helaas is deze poging uitgelopen op een menstruatie Wanneer begin je met de hormonen?
Niet? ik ben echt tevreden over ''ons'' ziekenhuis ondanks dat het een heel groot ziekenhuis is vind ik de omgang toch heel persoonlijk