hallo, ik ben van de eerste op de uitgerekende datum bevallen. Komt een tweede dan ook misschien op tijd? Zijn er hier mensen die op tijd zijn bevallen???
eerste 40 weken tweede 40 weken derde 40+3 weken met inleiden vierde 40+6 weken werden alleen maar later dus
de oudste is n week te laat geboren en de jongste 3 weken eerder (op de uitgerekende datum van de oudste ) dus bij mij is er iig geen spraken van
De tweede komt meestal later dan de eerste zei mijn vlos. Ik ben ook met 40+0 bevallen maar ga nu uit van 42 weken.
ze zeggen idd allemaal wat anders dan... de mijne zei dat de tweede meestal ook gewoon op tijd komt:S:S
Ik denk dat er helemaal niets over te zeggen is (al hoewel als je naar de reacties hier kijkt, is de 2de later)l dus ik denk dat het voor je zelf makkelijker is om van het maximale uit te gaan. Dan zit je niet zo te wachten.
Hai, Heb inderdaad ook alleen nog maar gehoord dat de tweede langer blijft zitten dan de eerste. Plus dat meisjes het ook wat langer volhouden. De eerste was bij mij 40+1 dus ik verwacht dat ik ook wat extra tijd mag rekenen na de uitgerekende datum..
De eerste kwam met 39+3, de tweede met 41 weken. Bij de eerste verwachtte ik over de datum te gaan dus dat was een verrassing, en voor de tweede was ik dus vanaf 37 weken al helemaal klaar ervoor met het idee dat ik wel weer zo verrast kon worden. Nee dus! Die dagen tot de 41 weken gingen lángzaaaaam...
Hier de 2e juist wat eerder. 1e geboren met 42 weken 2e geboren met 41 wke + 1dag scheelt niet veel, maar toch..
1e met 38 weken precies 2e met 39 weken precies, onze gyn zei dat ze vaak wel in dezelfde week geboren worden (dus niet de 1e 37 weken en de 2e pas met 42 weken) maar het is toch altijd afwachten.