Ik ben even benieuwd mijn eerste was er met 41 weken mijn tweede met 42 weken. Komt een derde nog later?
Bij mij kwam nummer 3 inderdaad later (39w3d), maar ik geloof niet dat dat standaard zo gaat hoor. Elke zwangerschap en elk kindje is weer anders, dus het lijkt mij ook dat elk kindje op elk moment rond de DDay kan komen.
Waa ik hoop het niet zeg. De eerste met 40 +2, de tweede met 41 + 1 en de derde dan met 42? Bij mij nemen de kindjes per zwangerschap ook in zwaarte toe
Volgens de alternatieve berekening voor je bevallngdatum komt een tweede (of derde) kindje gemiddeld eerder dan de eerste volgens mij. Ik heb het laatstnog uitgerekend...
1e: 41+2 (09.00 s ochtends) 2e: 41+1 (23.00 s avonds) 3e: 39+5 (05.00 s ochtends) Hier zo onverwachts van de derde bevallen dat ik er totaal nog niet klaar voor was haha. Ging uit van 41 weken
Hahaha dat geloof ik graag ik ga ook uit van42 weken. Lijkt me zo raar om voor 40 weken te bevallen Hoe zat het met jou met de gewichten?
Ik ging ook echt van die 41 weken uit (moest vluchttas nog inpakken, bedje opmaken, laatste rommeltjes in de babykamer opruimen etc ). Heb toen het begon om 2.00 echt even gemopperd haha van wat maak je me nu zeg, ben er nog helemaal niet klaar voor Hier waren alledrie de dames zo ongeveer even zwaar: 3900, 4000 en 3940 gram. Ze werden als je van dezelfde termijn uitgaat dus aldoor eigenlijk ietsje zwaarder. Hopelijk voor jou ook een eerder bevalling ditmaal, want is stiekem toch een domper zolang te moeten wachten vond ik. Je leeft toch meer naar de uitgerekende datum toe dan dat je er rekening mee houdt dat ze een dikke week later komen. Al had ik bij de derde dus mezelf echt constant ingeprent eind januari/begin februari en nu werd het al de 20e: heel gek!
Dat hoop ik niet zeg. Ik hoopte juist dat de derde eerder zou komen. Bij was de eerste 39+6 Tweede 39+5 Dus ik hoopte nu op 39+4 op zn minst, maar t liefst nog eerder
Ik ben dan wel drie keer ingeleid, maar wel steeds een weekje eerder i.v.m. het gewicht van de mannen. 1e: 41 weken, 6 dagen 8 pond 2e: 41 weken, 1 dag 9 pond 3e: 39 weken, 6 dagen, 9,5 pond