eerder inleiden?

Discussie in 'De bevalling' gestart door kimm2108, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Bij mij had het denk ik wel gekund...
    Had vanaf week 9 bi, werd steeds erger, al 2 binkies rondlopen... De vk heeft gevraagd wat ik wilde, maar omdat bevallen bij mij twee keer heel soepel was verlopen wilde ik het nogmaals zo relaxed doen en niet met die medische poespas.., dus gekozen om geen verdere stappen te zetten, maar had dus wel gekund!
    Wel hebben ze mij gestript vanaf 38 wkn, maar ons dametje zat veel te lekker en is uiteindelijk bij 40+6 geboren.

2. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    hier bij beide kinderen eerder ingeleid ivm voorweeen en vermoeidheid. ik liep ook al 2 weken te kwakkelen en trok het lichamelijk en geestelijk niet meer dus met 38 weken ingeleid.
    en zoals het er nu voor staat wordt ik deze week nog ingeleid, veel harde buiken en tekenen van zwangerschapsvergiftiging.

3. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik ben bij mijn jongste meisje ingeleid bij 37+5 weken.
    Dit omdat ik er helemaal doorheen zat na een mega zware zwangerschap,ik was helemaal op.
    Was al verschillende keren in het ziekenhuis opgenomen ivm uitputting en moest dan daar uitrusten en bijslapen dmv een middeltje dat ik kreeg via een prik in mn bil.
    Werkte super goed en sliep echt als een roosje maar na 2 dagen weer thuis te zijn geweest storte ik gewoon weer in.
    Uiteindelijk zei de gyn dat hij het genoeg vond want hij vreesde dat ik voor de uitgerekende datum zo uitgeput zou zijn en ik de bevalling niet zou trekken.
    Daarom was er besloten om mij de avond voor de inleiding op te nemen en als ik 3 cm ontsluiting had gingen ze mijn vliezen breken en aan de weeënopwekkers leggen.
    Godzijdank had ik 2cm ontsluiting de dag van opname en de dag erop,de dag van de inleiding dus,3cm en het zou dus ingeleid worden.
    6 uur later konden we ons 2e meisje verwelkomen.
    2 dagen moeten blijven om goed bij te komen en daarna naar huis en een geweldige kraamtijd gehad.
    Overigens ook een geweldig goede bevalling gehad die ik zo 100x over zou doen!

Deel Deze Pagina