Eerste 37.2 Tweede 40.3 Vreselijk, waren 3 lange weken. Toen ik met 40.1 aan de vk vroeg of ze even wou kijken hoe het ervoor stond, zat ik nog pot dicht. Heb me er toen bij neer gelegd dat het nog wel 2 weken ging duren 2 dagen later bevallen.. Begon uit het niets, wat ik nu nog steeds bizar vindt
Eerste 38 weken spontaan Tweede ingeleid bij 38+3 Ben benieuwd wanneer uk nummer 3 zich gaan aandienen.
Eerste 40+4 Tweede 39+2 (bevalling begon met 39+1 alleen duurde het wat langer allemaal) Nr. 2 had van mij langer mogen blijven zitten, was er nog niet klaar voor.
Eerste 38.0 spontaan Tweede 38.0 ingeleid, maar bevalling begon al langzaam op gang te komen besefte ik achteraf..
Eerste 40.5 en de tweede 40.6. Eventuele derde wordt dus 41 weken Beiden wel gestript trouwens! Weeen beginnen beide keren ongeveer 5 uur na de strippoging!
Eerder! Wel zelf opgewekt (dmv. acupressuur) want wilde niet weer zo lang doorlopen als bij onze zoon toen (41w5d) én wilde liever niet dat ons kind op kerst of oud&nieuw geboren werd (al had ik het ook wel weer bijzonder gevonden als ze wél op de u.d. (25/12) geboren zou zijn ). Mevrouw is met 39w6d geboren.
Ik ben zelf ook blij dat ik de poll heb toegevoegd geeft net wat meer inzicht dan willekeurige antwoorden. En ik vind het grappig om te zien dat de resultaten dus zo dicht bij elkaar liggen. Maakt wel dat ik nu zelf echt geen enkele verwachting heb en rekening houdt met alle opties.
eerste 38w4d: dag ervoor nog op controle: niet ingedaald, geen ontsluiting, geen verweking, zou nog wel even duren.... tweede 39w6d: al vanaf week 34: 2cm ontsluiting, helemaal ingedaald, en verplichte rust om vroeggeboorte te voorkomen.... Ze was er wel op 1 uur en 5 minuten!!!
Eerste dochter 40+3 ingeleid maar had al 4 cm dus was anders vast ook die dag gekomen. Zoon 39+3 maar alles zag nog potdicht, ze dachten dat hij erg klein zou zijn wat uiteindelijk erg mee viel. Tweede dochter 40+3 thuisbevalling, helemaal zelf. Dus verwacht mocht ik nogmaals zwanger van 40+3 te kunnen uitgaan, haha.
1e: 40+3, bevalling duurde 6,5 uur 2e: 40+2 bevalling van 2 uur Met mijn eigen berekening (ovulatie datum) allebei op 40+0
1e op 37+3 spontaan gebroken vliezen 2e op 35+3 spontaan gebroken vliezen, bevalling ingeleid op 35+6