Ik kan het nog niet helemaal geloven maar vandaag op dag 6 na een cryo tp (blastocyst) een overduidelijke positieve test in handen!!! Ik wil hiermee iedereen een hart onder de riem steken dat het alijd nog goed kan komen!! Wij zijn na eindeloos gezemer in Nederland overgestapt naar Dusseldorf en ben nu van de eerste poging meteen zwanger! Het is natuurlijk nog heel pril maar toch voor mij al reden om heel blij te zijn!!! Succes allemaal!!!!
Wauw, gefeliciteerd!! Wij zijn net gestart in DD, dus ik was even benieuwd, hebben jullie nog aanvullende onderzoeken/ingrepen gehad (scratch, etc)? Heel veel succes!!
Oh wauw! Wat een fantastisch nieuws! GEFELICITEERD!!!! Ik ben ook heel benieuwd over men in DD nog andere dingen heeft kunnen inzetten. Inderdaad scratch, of infuus of prednison o.i.d. Bij ons is de diagnose onverklaard verminderd vruchtbaar gesteld en overweeg ook om tzt naar DD te gaan voor second opinion.
Ja zeker spannend is voor mij de eerste keer ivf was wel een verse tp. S6 met afwachten! Waanneer mag jij voor een bloedtest?
Bij ons is er een scratch gedaan, hieruit kwam dat ik een vrij laag aantal NK cellen had. Hiervoor heb ik twee dagen voor de TP een injectie moeten zeten. Verder heb ik in NL alles met Gonal F gedaan en in DD gebruikte ik Meriofert, dit zou als effect ene betere kwaliteit eicel kunnen opleveren en dus betere embryo...e nu had ik ook echt het mooiste embryo ooit, alle drie die ze hadden laten doorgroeien tot dag 5 waren alledrie perfect van kwaliteit. Er is dus best een aantal dingen anders aangepakt en met resultaat! Voelt nog superonwerkelijk... @rijswijkse, ik heb gee trigger gebruikt zoals Pregnyl of Ovitrelle dus dan kun je gewoon testen zonder risico op een vals positief resultaat. Officieel mag ik zaterdag testen (is dan 10 dagen naa cry dus vergelijkbaar met 15dpo) dus dan doe ik er nog een Spannend voor jullie allemaal!
Spannend hoor geniet ervan! Dus eigenlijk kan ik ook eerder testen? Woensdag 17-1 punctie gehad. Tp op dag 4 12cellig en type 1 heb er nog niet veel verstand van.(ben pas net begonnen in het traject) wel nog 11 cryo's over 10 stuks type 1 en 1 tje van iets mindere kwaliteit zeiden ze.