inkomstenformulier ww

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door micky043, 4 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. micky043

micky043 Lid

19 sep 2014
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Beste,
    Ik ben een poging aan het doen om mijn inkomstenformulier over de maand december in te vullen en loop tegen een aantal dingen aan.
    Ik heb recht op een ww uitkering vanaf 5 december. In de maand december heb ik naast loon voor de laatste vier dagen ook een eindafrekening betreffende vakantiegeld en een uitbetaling van de resterende vakantie uren gekregen.
    Op het formulier moet ik invullen wat mijn sv-loon is. Ik zie dat hier een mogelijkheid bij staat om het ontvangen vakantiegeld aan te geven. Er zijn echter geen opties wat betreft uitbetaling vakantieuren. Moet ik deze dan gewoon als onderdeel sv-loon invullen? Wordt dit dan niet in mindering gebracht op mijn uitkering?
    Tevens zie ik bij het aangeven dienstverband van waaruit je werkloos bent geworden inderdaad mijn oud werkgever staan. Hier staat echter een tijdspanne bij van 1-12 tot 31-12. Dit lijkt mij vreemd aangezien mijn contract met ingang van de vijfde is afgelopen. Kan ik dit aanpassen of klopt dit inderdaad?

Met andere woorden, hoe vul ik het formulier correct in zodat ik het juiste bedrag ontvang. Via de website kom ik er helaas niet uit.

Hopend op een spoedig antwoord.

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste Micky043,

Laat ik beginnen met je gerust te stellen. Alle betalingen van je (ex) werkgever worden niet verrekend met je WW-uitkering van december. Het is inkomen dat betrekking heeft van voor je 1e WW-dag.

De uitbetaling van je vakantie uren is onderdeel van je sv-loon en vul je als zodanig in.

Dat er bij de (ex) werkgever een tijdspanne staat van 1-12-2016 tot 31-12-2016 klopt, dat is de periode van het formulier.

Succes met invullen.

Met vriendelijke groet,

Viktoria
    UWV Webcareteam

Deel Deze Pagina