Welke Difrax speen bij rijstebloem?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LindsayS, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Wij gebruiken Difrax flessen en zijn begonnen met de S-speen. Sinds een aantal weken verdikken wij de voeding met johannesbroodpitmeel vanwege het vele spugen en daarbij gebruiken wij de M-speen. Omdat onze dochter nu 4 maanden is willen we haar kennis laten maken met rijstebloem en hebben hiervoor de 123-speen gekocht. Nou hebben wij deze al een aantal keer geprobeerd maar het werkt gewoon niet. Op geen enkele stand krijgt ze wat uit de fles, wat leidt tot grote frustratie en huilen. Zelfs met maar één schep rijstebloem krijgt ze er niets uit :$ Ik lees overal dat de 123-speen de papspeen is maar wij vinden het maar een waardeloos ding! Misschien toch de L-speen proberen?

Welke speen gebruiken jullie voor rijstebloem in de fles? En welke verhoudingen hanteren jullie?

2. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Wij gebruiken de l speen en voegen dan drie schepjes toe. Werkt prima en hij krijgt het er nu teminste uit :D

3. els1

els1 Actief lid

23 jan 2013
    293
    0
    16
    hier zelfde probleem de 123 speen werkt voor geen meter...ben ook op zoek naar een goeie speen, want nu wil hij helemaal geen speen meer ;-(

4. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe 3 schepjes nutriton door 180/6 en dat wordt best dik maar gaat prima met een M-speen. Ze doet netjes 20 min over de fles. Maar 1 of 2 schepjes rijstebloem door de fles op stand 3 lukt niet... ik snap er niets van, echt waardeloos! Ik dacht dat een L-speen gelijk staat aan stand 3 maar misschien toch maar proberen

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wij gebruikten een L speen met 3 schepjes.

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik gebruik de L speen met 3 schepjes pap en 3 schepjes nutriton. Gaat prima :)

Deel Deze Pagina