Mijn zoon heeft sinds een paar weken buisjes en nu zag ik vanochtend dat er bij de uitgang van zijn oor vies spul zat (leek een beetje op snot). Het zat alleen op het uiteinde dus kreeg het vrij makkelijk weg. Nu had ik druppels van de kno arts gekregen voor als mijn zoon op vakantie een loopoor zou krijgen (vertrekken over een maand) zou ik die nu al gebruiken of nog even wachten of het niet iets eenmaligs is? Mijn zoon is nu neusverkouden en heeft tot nu toe geen last gehad van zijn oor.
Dochter heeft ook buisjes en regelmatig een loopoor. Wij moeten altijd pas op de 4e dag contsct opnemen met de KNO en dan worden er druppels voorgeschreven. Soms is het daarvoor al over. Dus zolang hij er geen /weinig last van lijkt te hebben zou ik het even paar dagen aankijken.
Zo begon het bij ons ook op vakantie Ben toen naar dokter gegaan beide oren flink ontstoken en toen ook die druppels gehad Zou toch maar druppelen komt niet voor niks troep uit Bij ons was het precies een maandje na de operatie
Ik zou even wachten. Hier ook advies na drie/vier dagen pas te druppelen. Het is niet erg dat er iets uitkomt, eigenlijk alleen maar goed. Als het meer wordt ed, hoef je natuurlijk niet vier dagen af te wachten, want je hebt al druppels in huis, maar ik zou met een keer een beetje viezigheid niet meteen gaan druppelen.
Mijn advies is ook nog aangemeten oordoppen voor het Zwemmen laten maken, het zou zo jammer zijn als hij op vakantie ook een loopoor krijgt door het zwemmen en hij dan niet meer mag zwemmen ( met loopoor mag er geen water in komen ) bij sommige speciaal zaken is het diezelfde dag nog klaar en sommige sturen het op en dan is het met 2 weken klaar.