wij gaan opgeroepen worden op de afd. klinische genetica voor chromosoom-onderzoek e.d. om evt. afwijkingen bij onszelf vast te kunnen stellen of uit te sluiten zodat we beter kunnen kiezen om wel of niet weer te proberen zwanger te worden, dit gaat denk ik wel een tijdje duren en daarom overweeg ik om terug aan de pil te gaan, echter ben ik ook bang dat dat mn natuurlijke cyclus weer in de war brengt, of in ieder geval mn lichaam in de war brengt dat is dus voor mij een reden om niet de pil te nemen maar iets anders als v.b.-middel dit heeft uiteraard met mn leeftijd te maken, als we eerst de onderzoeken afwachten en daarna mn lichaam weer terug in orde moet komen van het pilgebruik ben ik zo een hele tijd verder en zoveel tijd heb ik ook weer niet (mijn pers. grens heb ik op 40 jaar gesteld en dat ben ik nu) wat denken jullie, heeft iemand een tip, raad, advies, ervaring, wat dan ook alles is goed alvast bedankt
Ik denk ook niet dat ik zou kiezen voor de pil. Denk dat ik het gewoon op de condooms zou houden. Misschien wel even lastig, maar je hebt er daarna geen afkickverschijnselen van. Je weet nooit hoe lang het duurt voo alles weer op gang komt... Succes!
Ik zou ook niet terug gaan aan de pil. Je lichaam heeft tijd nodig om te ontpillen en de natuurlijke cyclus weer op gang te krijgen. Ik zou ook condooms gebruiken of evt. een pessarium. Sterkte met de onderzoeken!
dank je wel Chacha, we hebben het er samen nog een tijd over gehad, en besloten om niet de pil te nemen, zodat mijn lichaam op gewone regelmaat blijft nou ja, die regelmaat moet eerst weer terugkomen natuurlijk