Eerder ongesteld of niet? Ik snap 't even niet meer :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yessy, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yessy

yessy Niet meer actief

Hoi iedereen,

Aankomende week, woensdag (20e) of donderdag (21e), moet ik ongesteld worden. Laatste keer was woensdag 23 oktober, er kan wel eens een dag verschil tussen zitten.
    Alleen gisteravond laat, zo rond 23.00 uur, dacht ik wat roze/bruin op mijn wc papiertje te zien. Ik ging er nog een keer langs met wc papier (sorry voor de details: maar iets dieper) en een beetje slijmerig roestbruin.

Ik ben nu ruim 4 maanden gestopt met de pil en ben altijd heel regelmatig ongesteld geweest.
    Deze maand is alles anders op een of andere manier.
    Ik voelde mijn eisprong enorm heftig, ik had last van flinke steken.
    Ik had vorige/afgelopen week buitengewoon veel afscheiding, ik moest steeds controleren of ik niet al ongesteld was geworden. Het voelde alsof het er gewoon uitliep (nogmaals sorry voor de details).
    Afgelopen week ben ik enorm chagrijnig. Niet zo gezellig voor vriendlief, maar voor mij wel een teken dat ik ongesteld moet worden. Alleen ben ik echt enormmmmmm snel geprikkeld. Niet zoals "normaal", en om mijn humeur ten goede te komen doen mijn borsten ook verschrikkelijk pijn ineens.
    Wil huilen, lachen en mopperen tegelijkertijd.

Nu had ik gister al wat ongesteldheid krampjes en vandaag weer, maar dan wat heviger.
    Nog steeds alleen roestbruin als ik wc papiertje wat naar binnen doe.
    Is dit normaal?
    Dat ik ineens, in al die jaren dat ik nu ongesteld word, ineens 4 dagen eerder en met al die rare ongemakken ineens? Ben ik nog aan het ontpillen?
    Hopen doe ik altijd en wil mij niet aanstellen, maar ik vind dit wel echt een toppunt van verwarring :(

Als iemand tips heeft of een duidelijke uitleg dan zou ik al blij zijn :)
    Alvast bedankt!

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Bruine afscheiding is oud bloed en kan van van alles komen.
    Van wat ik lees, is het geen menstruatie.

Ik heb het weleens een paar dagen voordat ongesteld moet worden. Alsof eerst de oude troep geloosd gaat worden zeg maar :)

Het hoeft niks te betekenen.
    Hoop voor je dat het iets positiefs betekend. :D

3. yessy

yessy Niet meer actief

Dat klinkt inderdaad wel logisch.
    Wie weet heb ik dat nu omdat ik niet meer aan de pil ben ofzo.
    Hoop het ook, heel erg bedankt voor je antwoord ;)

Deel Deze Pagina