Pijn bij het binnenkomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door melindapp2, 18 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melindapp2

melindapp2 Nieuw lid

18 nov 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eerste berichtje hier, en al meteen een goede binnenkomer (pun intended). Het zit zo: als mijn man bij me naar binnen komt, doet het even pijn. Even maar. Maar het is wel vervelend als je wat meer gaat vrijen om zwanger te worden :( Nu ik er over nadenk heb ik dit al heel mijn leven. Ben ook vrij vochtig van nature uit, dus dat is het niet. Voorspel en dergelijke allemaal in orde, alleen die eerste paar "halen" doen pijn, daarna is het over. Blaasontsteking is het niet, infecties ook niet... iemand een idee? Of komt dit wel vaker voor en moet ik hier maar mee leven (dat zegt mijn huisarts)?

2. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had daar ook last van, was ook nat genoeg maar toen we wat glijmiddel er bij deden was dat over.

Succes! Vrijen hoeft geen pijn te doen! Dus zou goed zoeken naar wat het voor jou prettig maakt.

3. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Is het echt pijn of voelt het vervelend? Als eerst moet de e.ikel naar binnen en die is meestal wat groter dan de rest van het g.eslachtsdeel. Hoe 'groot' ben je zelf? Het kan zijn dat je wat nauwer bent waardoor dat even vervelend is.

Als het echt pijnlijk is dan zou ik kijken of je g.lijmiddel kunt gebruiken (zonder zaadd.odend middel).

4. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    De klieren van Bartholin, die een groot deel van het vaginaal vocht maken, zitten onderaan in de vagina. Het inbrengen van de penis zorgt er voor dat het vocht wordt meegenomen en overal wat terecht komt, maar dit doorsmeren (om het zo maar even te noemen) duurt wel enkele seconden. Ik ben er zeker van dat er nog dames hier last van hebben, dit is namelijk een erg vaak gehoorde klacht. Veel is er niet aan te doen (buiten extra glijmiddel gebruiken, waardoor het soms dan weer té vochtig is voor de man). Als het maar even is en de pijn niet te erg is, is de enige boodschap het te accepteren, vrees ik.

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hoi,

Ik herken het probleem.. Heeft je partner een wat bredere e.kel? Hier namelijk wel het geval en vandaar dat het binnen komen hier pijnlijk is.. Helaas niets aan te doen en ik moet er letterlijk even doorheen.

6. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Hier ook bekend probleem. Althans, partner doet in het begin even heeeel langzaam en daardoor is het eigenlijk niet pijnlijk.

7. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ondanks dat je zegt zelf vochtig genoeg te zijn zou ik toch aanraden glijmiddel te gaan gebruiken.
    Het kan best zijn dat het vocht wat je hebt al grotendeels is meegenomen door de top van de penis naar binnen.
    Dan word je alsnog wat te droog voor de rest.
    Smeer de penis in met glijmiddel en dan zou het beter kunnen gaan.

8. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Herken t ook... Het is echt even t naar binnen komen en zoals "coach" zegt, als t doorgesmeert is dan is t over!
    Rond ei heb ik ook soms erg veel pijn binnenin tijdens de seks, maar dat bedoel je geloof ik niet he?

9. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Het valt te proberen maar:
    1. door heel even te wachten is het blijkbaar over, is het dan nog wel de moeite om met glijmiddel aan de slag te gaan?
    2. als je zowiezo al vochtig bent en daar nog glijmiddel bij gaat gooien, is de kans groot dat het zó glad wordt dat de man niets meer voelt.

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Het is altijd de moeite om het proberen. Zeker omdat het geen tientallen euro's kost en het een hele kleine moeite is.
    Bij mij hielp het namelijk. En mijn man voelde alles prima.
    Bij de gemiddelde goede sekswinkel kan je best vragen om een sample van verschillende glijmiddelen. Dan kost het helemaal niks.

We praten hier ook niet over liters glijmiddel maar een drupje uitwrijven over de penis. Daar gaat het niet zó glad van worden dat de man niks meer voelt.

Maar Coach, vind het erg kort door de bocht om te zeggen dat ts het maar moet gaan accepteren omdat de pijn maar even is.
    Pijn tijdens seks is niet iets wat je moet accepteren, tenzij je erop kickt natuurlijk ;)
    Als seks altijd begint met de gedachte dat het even pijn doet begint het al niet fijn.

11. melindapp2

melindapp2 Nieuw lid

18 nov 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beeb87: nou ja, jij laat het lijken alsof ik de longen uit mijn lijf schreeuw van de pijn, het is even een beetje pijn en dan is het over... en ja, glijmiddel hebben we al geprobeerd, en dan is het net wat coach zegt, TE glibberig. Ben namelijk meer dan vochtig genoeg. Voor mij is het al een geruststelling te horen dat er meerdere vrouwen last van hebben. Het is wat ongemakkelijk, maar zeker geen reden om nu niet meer te gaan genieten :)

12. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Wel herkenbaar hoor. Ik heb het ook en ben inderdaad nochtans ook vochtig genoeg. Maar ik heb er eigenlijk nooit echt bij stil gestaan, vriendlief weet het wel en als het op dat moment pijn doet vraag ik gewoon om het even zachtjes aan en traag en extra voorzichtig te doen.
    Een "ooohw, zachtjes..." hoort dan ook bijna standaard bij onze vrijpartij op dat moment. Maar dat stoort mij eigenlijk niet.

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Nee hoor, zo bedoel ik het niet.
    Ik weet zelf ook wat het is en ik vond het niet iets wat ik maar moest accepteren.

Bij ons hielp het wel, ondanks dat ik zelf ook altijd vochtig genoeg was.
    Het was een psychisch cirkeltje waar ik niet uit kwam.
    En die paar keer met glijmiddel heeft toen wel geholpen want nu heb ik er geen last meer van.

Jammer dat het voor jullie niet werkte.
    Maar als jullie er samen zo uitkomen dan is het prima toch :)
    Niks is fijner dan een partner die je begrijpt in bed.

14. melindapp2

melindapp2 Nieuw lid

18 nov 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idem hier, even een "auw auw voorzichtig" en dan is het al over. Pak van m'n hart dat dit normaal is.

15. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

13 nov 2013
    647
    4
    18
    Hoi Melinda,

Heel herkenbaar. Ik had dit ook bij mijn ex. Ben ook naar huisarts geweest ermee, maar er werd nooit iets gevonden. Jarenlang was het altijd even - inderdaad - auw auw, even erdoorheen.

Het grappige is.. bij mijn huidige vriend heb ik er 0 last van!
    Denk dus toch wel dat het iets met de vorm van de penis te maken heeft.

16. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook wel herkenbaar en ook voor mij helpt glijmiddel wel. Omdat we nu een kinderwens hebben en ik weet dat glijmiddel niet altijd goed hierbij is, heb ik Conceive Plus gehaald. Speciaal glijmiddel als je ook zwanger wilt raken. Baat het niet, dan schaadt het niet en het maakt het iig wat aangenamer voor mij...! s6!

17. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Hier ook de eerste 3x even "ai, zachtjes, voorzichtig ... ja nu gaat 'ie goed" :p
    .. vind het heel normaal eigenlijk. Tis maar een klein gaatje, haha

Deel Deze Pagina