Niet ongesteld geworden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Animous, 5 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Animous

Animous Lid

23 jul 2016
    45
    0
    6
    NULL
    Den Haag
    Ik heb een onregelmatige menstruatie, 24-30-28-26-29-33 van het afgelopen half jaar ben nu 9 maanden van de pil.

Uiteraard heb ik gelezen dat menstruatie soms kan uitlopen, kan vervroegen en dat je eisprong ook niet altijd netjes op 14 de dag van je cyclus kan plaatsvinden.

Ik en m'n vriend hebben geklust vanaf de 19de van mijn cyclus, zit nu op de 30 steeds dag van m'n cyclus maar geen menstruatie.

Vanaf de 27ste dag van m'n cyclus loop ik met het gevoel dat ik ongesteld moet worden en voelt vaak aan dat m'n menstruatie is begonnen (m'n menstruatie begint altijd spontaan en in een keer dus altijd een verassing)

Tot de dag van vandaag geen druppel gezien, maar wel steeds het gevoel en verlies veel witte afscheiding dat wat gelig van kleur is en heel dik en heb echt menstruatie pijn wat ik tijdens m'n men altijd heb, daarnaast loopt de pijn door aan mijn liezen soort van drukkend gevoel is het (naar m'n liezen toe dan). Ik heb geen last van gevoelig of pijnlijke borsten wat ik ook altijd normaal had als ik moet worden.

Had een test 2 dagen geleden gedaan en die was negatief.
    Moet ik wachten op m'n menstruatie (aangezien ik eerder op dag 33 een menstruatie heb gehad) of wachten en opnieuw een rest doen?

2. juutje89

juutje89 Bekend lid

3 jan 2012
    531
    81
    28
    Noord-Holland
    Ik zou gewoon nog even wachten aangezien je al eerder een langere cyclus hebt gehad, maar als je echt zekerheid wilt kun je altijd een testje doen natuurlijk.

3. Aniet88

Aniet88 Lid

2 aug 2016
    82
    1
    8
    Ik herken mezelf wel in jouw verhaal. Gister was mijn NOD en nog geen ongie te bekennen.. vorige week wel heel de week last van krampen en mijn liezen (idd een drukkend gevoel). Voel me anders dan anders, maar is het echt of zit het tussen mijn oren ;). Vanmorgen vroeg een test gedaan maar die was helaas negatief.

Wanneer is jouw NOD?

4. Aniet88

Aniet88 Lid

2 aug 2016
    82
    1
    8
    Vergat ik erbij te zetten, ik heb ook last van afscheiding. Het is bij mij alleen meer waterig.

5. Lisje91

Lisje91 Lid

12 jul 2016
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had zondag ongi moeten worden.
    vanmorgen een steek en toen even binnen in gevoeld en toen alleen wit/roze slijm..
    daarna al 4x wezen plassen maar tot op heden nog geen bloed of roze afscheiding..

ben heel benieuwd..
    lichaam voelt ook anders dan de afgelopen maanden

6. Animous

Animous Lid

23 jul 2016
    45
    0
    6
    NULL
    Den Haag
    Hou 28 dagen altijd aan omdat het makkelijkst is met bijhouden tot aan 30 dagen want normaal ben ik echt voor 30 dagen wel ongesteld. Dus volgens de norm van 28 dagen ben nu op 2 dagen over tijd (zit nu 31 dagen van m'n laatste menstruatie af)

Zo irritant dat je lichaam je voor de gek houdt en de testen negatief aangeven, was het allemaal makkelijker :(

7. Animous

Animous Lid

23 jul 2016
    45
    0
    6
    NULL
    Den Haag
    Hoop dat het raak is Lisje :D wanneer wil je gaan testen?

8. melaney

melaney Lid

22 mrt 2016
    24
    0
    0
    Sph
    Limburg
    Ah dus nog meer dames die dit hebben, ik heb net een nieuw onderwerp geplaatst ;)
    Jou verhaal komt erg overeen met dat van mij.

9. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Ik heb precies het zelfde..
    Zaterdag had ik ongesteld moeten worden en ben het nu nog niet. Nu verschilt het bij mij ook wel van 28 tot 32 dagen.

Maar mijn afscheiding is ook heel waterig en had vanochtend een beetje geel erbij en daarna weer waterig.

Test was zaterdag negatief en als ik het morgen nog niet ben, ga ik weer testen. Maar mijn gevoel zegt echt niet zwanger..

Ben alleen zo zenuwachtig als wat..

Hier trouwens vanaf november gestopt met de pil en vanaf december echt serieus bezig met zwanger worden.

10. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Herkenbaar! Had zaterdag ongesteld moeten worden volgens mijn eigen berekening. Die was gebaseerd op wat ik tijdens eerste cyclussen merkte tijdens mijn eisprong (krampen, slijm, etc). Daarna steeds op dag 14 ongesteld. Nu is het dus niet doorgekomen.

Vrijdag had ik lichte menstruatiekramp, zaterdag en zondag ook. Vandaag was ze heviger, maar nog steeds niets te zien... Morgen ga ik testen, maar ik voel me helemaal niet zwanger en heb schrik om negatief te testen...

Ben zeer benieuwd wat het uiteindelijk wordt bij jullie! Hopelijk komt de menstruatie snel door, of testen jullie alsnog positief natuurlijk. Maar iets daartussen, lijkt me echt niet leuk!

11. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik had zondag 21 augustus ongesteld moeten worden. Had al een paar dagen duidelijk het gevoel dat ik ongesteld ging worden. Aangezien ik dit dinsdag op vakantie ging baalde ik daar erg van.
    Maandag nog niet ongesteld dus een testje gedaan maar negatief. Ik baalde want dat betekende 5 dagen ongesteld op vakantie. Dus maandverband in de koffer gestopt (en in handbagage want stel dat ik het tijdens de reis wordt) :(
    Op vakantie geen ongesteldheid krampen meer maar wel last van mijn onderrug (of lag dat aan het bed daar) en borsten.
    Gisteren een test gedaan en zwanger!

Maar ik weet inmiddels dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden. Succes nog even met wachten!

12. Aniet88

Aniet88 Lid

2 aug 2016
    82
    1
    8
    Spannend dames! Hopelijk hebben we allemaal goed nieuws!

13. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Haha, koekie, super! Proficiat! Zullen wel lange 2 weken voor je geweest zijn!

14. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    De eerste dagen wel ja. Maar later kon ik het werk goed opzij zetten en genieten van de vakantie. Maar ik moest wel iedere keer aan ml uitleggen waarom ik geen alcohol wilde drinken ;)

Ik hoop op goede uitslagen!

15. Animous

Animous Lid

23 jul 2016
    45
    0
    6
    NULL
    Den Haag
    Gefeliciteerd Koekie!! op welke dag van je cyclus heb je nu getest? Aangezien je 21 ste ongesteld moest worden? Ik ken het op vakantie gaan en al die inlegkruisjes mee nemen en alles en om.de haver klap blijven kijken of je broek niet rood geworden is grr..

16. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Dag dames,

Net een test gedaan en helaas was deze negatief.
    Nu ben ik 3 dagen overtijd en zit ik op dag 33.

17. Aniet88

Aniet88 Lid

2 aug 2016
    82
    1
    8
    Jammer Menn25, wellicht einde vd week nog eens testen? Heb je nog geen last van klachten die de ongie aankondigen? Hier ook nog hetzelfde, ik doe as vrijdag nog maar eens test

18. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Dag lotegenoten. Heb vanmorgen ook getest, helaas ook negatief. Ik zit nu ook op dag 3 na mijn NOD.

Ik zou het nog begrijpen als ik mijn NOD niet goed heb berekend, maar ben wel in de war omdat ik al 4 dagen menstruatiekrampen heb. Beeld ik me die dan in?

Iemand schreef hierboven over dat waterachtige slijm: had ik vorige week ook enkele dagen. Heel raar, nog nooit eerder zo gehad. Ik had een beetje gegoogled, maar vond niet veel info hierover. Hier en daar suggereerde iemand dat het gewoon een late eisprong was, maar normaal is mijn slijm bij eisprong veel 'crème'-achtiger...

Na die negatieve test vanmorgen, ben ik gewoon terug in mijn bed gaan liggen, wilde eigenlijk blijven liggen en er een echte baaldag van maken :) Misschien toch een teken van aankomende duiveltjes? :)

19. melaney

melaney Lid

22 mrt 2016
    24
    0
    0
    Sph
    Limburg
    Herkenbaar koekie en daar hopen we inderdaad allemaal op hihi.

Vervelend al die negatieve testen en al die onzekerheid.

Hier inmiddels op dag 36 en nog steeds niks en nog steeds pijnlijke borsten.

20. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Ik wilde er ook een baaldag van maken!
    Maar wij hadden net om 9 uur een afspraak met de verloskundige kinderwens.

Die zegt dat we goed bezig zijn en over 2 maanden anders terug moeten komen.

Zouden we dan toch een late eisprong hebben gehad als we waterige afscheid hebben gehad? Ik had het ook en heb het nu volgens mij nog. Ik heb altijd het idee dat ik keurig optijd ben ( 14e dag ongeveer )

Deel Deze Pagina