hey heb even een korte vraag . heb mijn ei een dag eerder gehad deze maand is t dan ook zo dat ik een dag eerder ongi met worden ? dus vandaag inplaats van morgen ?
Daar zit ik dus nu ook mee, maar is het niet zo dat je 14 dagen na je eisprong ongi zult gaan worden? Dan zou ik vandaag ook ongi moeten worden. Kom op dames laat lisa en mij niet in spanning
Lutale fase toch (hoop dat ik het goed schrijf) Dat is de fase vanaf de eisprong naar de menstruatie.
mijn banner klopt 28 dagen! had mijn ei een dag eerder dan mijn banner aangaf ! nu zoou ik morgen dus ongi moetten wrden maar voel me niet zo ! gister wel maar nu nie meer
zal toch moetten wachten tt maandag met testen dan ! heb vandaag trouwens toch geen tijd om een test te halen dus dat moet ik maandag doen en kan ik di pas testen als ik nie ongi ben gggrrrr
Dat is zeker k*t ik zou volgens mijn banner morgen ongi moeten worden, maar ik denk dus ook dat mijn ei er eerder was, Dus ik denk dat ik vandaag ongi zou moeten worden, ik voel het nu wel erg borrelen in mijn buik, maar we moeten idd maar afwachten, als ik het vandaag niet wordt ga ik morgen vroeg testen. (wordt heel vroeg, want ik moet vroeg weg nl). Lisa heel veel succes en geduld, hoop dat je het nog twee dagen kan uithouden.
nrmaal zou ik nu dus bruin verlies hebben een dag vor ong maare niks hoor ! we zitten wel t zelfde nu
maar nu weet ik dus eigenlijk nog niet of als ik eerder mijn ei heb ook een dag eerder ongi zou moetten worden !
Waarschijnlijk wel maar het kan ook zijn dat je LF (idd van ei tot NOD) een dagje langer is dan normaal, dus het is nog steeds afwachten, sorry! x-je
ok. heb testen gehaald . die van kruidvat 2 voor 5 euro waren op ! dus heb cb digitaal gehaald met zwanger niet zwanger. hoop dat die ook goed zijn !
morgen vroeg maar proberen ! er staat op dat je t altijd kan doen maar vind t risico op negatief te groot dan
Jah er staat idd op de dag van de NOD, ik ga het morgen ook doen als ik van bed kom, mijn vriend komt dan ook van bed, want dan gaan we hem samen doen haha. heb je een pb-tje gestuurd
heb t gezien jah we gaan allebij duimen en morgen testen . dan komen we morgen hier terug voor de uitslag ok ? x