Vandaag uitslag gehad van mijn mannetje.. helaas het sperma is niet optimaal, je hebt "normaal " een aantal waarden van spermacellen en hij zat hier onder?!?!?!?... we worden nu door gestuurd! he bah, ik wordt gek van mijn gedachten, en mijn vriend is helemaal stuk Wie heeft hier ervaring mee? Wat gaat er verder gebeuren? En zijn er mensen ook zwanger geraakt waarvan de zwemmers van de man ietwat minder zijn? Ik hoop op antwoorden! Dank u
onder vruchtbaardheids behandelingen vind je veel informatie en mensen die hetzelfde probleem hebben!
mijn vriend heeft trouwens een verminderde zaad kwaliteit. Minder zaad cellen en minder beweegelijk. het 1e onderzoek had hij 23miljoen cellen en het 2e onderzoek 10 miljoen waarvan 10% beweegelijk. Wij zijn nu bezig met IUI.
Bedankt voor je antwoord, he bah voor jullie dus ook al slecht nieuws.. Ik hoop dat iui aan slaat en jullie snel zwanger mogen raken... Succes en sterkte!
dankjewel! de 1e iui is trouwens wel mislukt, wacht nu op de maar ga met goede hoop op naar poging 2. Hoop voor je dat je snel wat wijzer wordt. Probeer ook voor jezelf wat informatie te "googelen" enzo. Weet niet of je op korte termijn al naar het ziekenhuis moet, maar dan kan je in ieder geval alles vragen wat je wilt weten. Soms krijg je (uit mijn ervaring dan) nogal tegenstrijdige berichten. succes in ieder geval!
Hoevaak word iui gedaan dan? Elke keer wel spannend!Ja ik zoek ook aardig wat info op hoor maar soms wordt ik er ook helemaal gek van! Mijn vriend vertelde vanmorgen nog, het beste is het om alles over je heen te laten komen.. dus ik ga mijn best maar doen... Maar goed we zullen zien wat er allemaal gaat gebeuren, binnen nu en twee weken kunnen we terecht in het ziekenhuis..
standaard doen ze geloof ik 6 IUI behandeling (bij ons in ieder geval..) hoop natuurlijk dat er niet zoveel nodig zijn maar het kan ook zijn dat als na een paar behandelingen niet aanslaat ze overgaan op IVF. alleen mijn arts zei dat ze bij ons gewoon 6 behandelingen IUI gaan doen en niet vroegtijdig overstappen. succes!
standaard doen ze geloof ik 6 IUI behandeling (bij ons in ieder geval..) hoop natuurlijk dat er niet zoveel nodig zijn maar het kan ook zijn dat als na een paar behandelingen niet aanslaat ze overgaan op IVF. alleen mijn arts zei dat ze bij ons gewoon 6 behandelingen IUI gaan doen en niet vroegtijdig overstappen. succes!
Ik ken 2 stellen waarvan het zaad van de man niet goed was/slecht. De eerste is na4 jaar en 2x iui zwanger geraakt en het 2de kindje was opeens heel onverwacht snel. Het andere stel is na 2 jaar, vlak voor MMM ook opeens zwanger geraakt. Dus de kansen zijn misschien wat minder, maar het kan zomaar opeens wel raak zijn
ok..nou 4 jaar.. tjee wat ben ik dan een klaag trien! Hoop toch echt dat het niet zo lang bij ons gaat duren.. maar ben in ieder geval wel blij dat er wel kansen zijn.. We hopen maar dat in ieder geval er bij ons ooit ook een wondertje komt.. Allen succes.. en ik hou jullie op de hoogte!