Die plustesten vertrouw ik zo vroeg nog niet. Geven wel vaker een streep. Maar op de kv zie ik wel een lichte streep. Binnen de afleestijd gekomen? Denk ook inderdaad dat je te vroeg was met de digitale. Hopelijk heb je overmorgen een duidelijker test! 🍀
Dankje ! In het echt is die andere van clear blue duidelijker dan op de foto. Zijn dit betrouwbare testen?
Nee net buiten afleestijd. Binnen afleestijd was er een heel heel vaag streepje te zien. Dit is overigens met middag urine
De CB hebben meer hCG nodig dan een KV testje. Ik zou morgen of overmorgen nog eens met een KV testje testen. Hopelijk is hij mooi opgelopen
Als je binnen de afleestijd al dus wel een streepje zag, dan issie geldig. Kv heeft laatste tijd meer tijd nodig om te kleuren, echt vreselijk vervelend. Maar als dit van je middagurine is, dan had ik morgenochtend één gedaan met, je raadt het al, ochtendurine! Lijkt mij day and he zwangerschapstesten bent, de test dan wel duidelijker moet zijn! Ik duim voor je! 🍀 en die streep van cb plustest is volgens mij niet zo breed als de horizontale of verkijk ik me daar op?
Dank! In het echt is hij even breed. Ja maar die streep binnen de afleestijd van kv was wel echt te verwaarlozen... Als ik zwanger ben...dan betekent dit binnen 3 weken na verwijdering spiraal. Zou echt ongelooflijk zijn..
Die digitale testen niet zo vroeg. Daarmee kan je beter nog even wachten. Die van Kruidvat zijn heel betrouwbaar. Ik zou zeggen : ZWANGER!
Als je eisprong later is geweest en/of je hebt latere innesteling dan kan het zijn dat je later positief test.
Die digitale hebben veel meer hcg nodig om positief te testen dan bijv de test van kruidvat. Gezien je testen wil ik je voorzichtig feliciteren
Dankje! Dan was die ovulatietest van 23 oktober dus toch positief misschien..jeetje kan het nog niet geloven als het waar zou zijn ! Zo snel..morgenvroeg maar weer eens testen denk ik.
Mooi hoor! En te zien aan het urinerondje is nog niet alle vloeistof doorgelopen en zal hij nog wel wat duidelijker worden de komende 15 min.