Dames, Ik begin deze ronde met mijn eerste IUI zonder hormonen in eigen cyclus. Ik hoop zo van harte dat het gewoon raak wordt
Ik heb een succes verhaal wij waren de 3de ronde zwanger van onze dochter met iui in eigen cyclus dochter is nu 17 maanden en nu op voor een 2de kindje helaas nu niet zn geluk we gaan deze week ergens onze 7de ronde al in
Ik dacht ik ga op het forum even het succesverhaal van mijn vriendin plaatsen die al jaren probeert, en meteen bij 2e of 3e IUI nu zwanger is, zag jouw topic, dus hierbij !!! alweer 3 maandjes en het ziet er allemaal goed uit Ik ben ZO blij voor haar, echt een hele dikke vriendin waar ik mee heb gehuild en gelachen...ik hoop dat het bij jou ook gauw raak is!!
Ik ben na de eerste iui zwanger geraakt. Maar helaas na 6 wk een miskraam gekregen. Na 6 iui zonder hormonen nu bezig met de 2e iui met hormonen. Veel succes!
Goedemorgen dames, Ik ben benieuwd hoe het bij mij gaat. Ik hou mijn harts vast... Ik vraag mij soms eigenlijk af. Mengen ze die sperma met iets anders of niet
Hier staat het goed uitgelegd vind ik: KI en IUI - In Vitro Fertilisation (Wat is opwerken van het zaad)