Positieve ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dodo29, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dodo29

Dodo29 Actief lid

24 sep 2013
    442
    229
    43
    Hoi Dames,

Even in t kort ik heb PCOS en dus in 3 jaar tijd nog nooit een positieve ovulatietest gehad. Momenteel zijn we bezig met clomid (ronde 2) de eerste ronde was niet succesvol.

Nu had ik gister een echo op cyclusdag 11 er waren een paar hele kleine follikels wat niks was maar links een follikel van 25mm! Ze zei alleen dat dit een doorgeschoten follikel was die had moeten springen maar niet is gebeurt. Dat het eerder een cyste was..

Nu heb ik vandaag alleen volgens mij een positieve ovulatietest (testen van zwanger &kids)

Is het mogelijk dat de grote follikel toch een eitje was? En die gaat springen!
    En is dit echt een positieve ovulatie test? Dit is de eerste ronde dat ik test met de zwanger&kids testen.

Alvast bedankt voor het lezen/antwoorden.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,5 KB
      Weergaven:
      20
  2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dit is zeker een positieve ovulatie test!! Heel positief!
    Maar of die reageert op een follikel weet ik niet.
    Maar heeft de gyn niks gezegd over de follikel/cyste? Mag je dan zwanger worden?

3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Dit is absoluut een positieve ovulatie test! Ik zou het gewoon proberen. Niet geschoten is altijd mis hihi.. Heel veel plezier vanavond!!! ;)

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    als donkerder word valt ie eraf hihi, have fun!

5. Dodo29

Dodo29 Actief lid

24 sep 2013
    442
    229
    43
    Dankjewel voor jullie reacties. Vanavond even flink gezellig maken!

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Positiever kan haast niet,have fun :p

7. Voila

Voila Niet meer actief

Zoo waren mijn ovutesten maar zo donker.. Dat zou behoorlijk wat stress schelen😂

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zou voor de zekerheid gaan nou ja, jeweetwel. Voor hetzelfde geld gaat die grote wel springen! Volgens mij kan dat prima hoor met een follikel van 25 mm.

Een ovulatietest (en ook zwangerschapstest) kan echter ook valspositief reageren op een cyste.

Deel Deze Pagina