Ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Phemme, 11 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    ff een vraagje, want heb hier verder niet zoveel ervaring mee... wordt een ovutest onmiddellijk negatief nadat je ei gesprongen is?
    Had eerder vandaag een posi test, zou hij dan nu al negatief kunnen zijn?

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    nee dat kan dacht ik niet. Het LH blijft in de urine zitten bij de vrouw (bij de 1 meer dan bij de ander). Bij mij blijft op de testen heel vaak een 2de vaag lijntje staan.

Maar aan de klus zou ik zeggen ;)

3. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Volgens mij is het alweer te laat, vandaar! Dacht als ik dat nou ff kan checken met zo'n test als ie meteen negatief wordt... maar helaas ;)

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    gewoon blijven klussen :D
    misschien dat de test bij jou wel gelijk negatief wordt, bij mij is dit niet het geval. Anders doe je morgen nog een testje en dan kan je zien of de streep duidelijker of vager wordt.

5. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Kan een ei nog bevrucht worden nadat het is gesprongen eigenlijk?

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Het ei wordt altijd bevrucht nadat het gesprongen is, anders kunnen de zaadjes er niet bij. ;)

Maar ik snap wel wat je bedoelt, en ik denk dat de zaadjes wel al zo'n beetje moeten liggen 'wachten'.(dus dat je 'het' voor je eigenlijke eisprong al hebt gedaan)

Maar je hebt natuurlijk altijd wel kans. ;)

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Phemme: als je ovu test vandaag positief wordt, dan springt je ei tussen 12 en 48 uur! Dus aan de slag inderdaad!

En je ei blijft nadat het is gesprongen ook nog even leven! (hoe lang dat weet ik niet, soms lees ik 6 uur, soms 24 uur!

Dus de komende dagen als een idioot aan de klus! ;)

En bij mij bouwt de LH piek ook weer even langzaam/snel af als ie opkwam (twee dagen op en twee dagen af!)

Succes!

Deel Deze Pagina