Misschien even een ander merk doen zoals Predictor. Deze testen schijnen niet zo betrouwbaar te zijn.
Is dit de Leidapharm? Dan zou ik een slag om de arm houden. Helaas vaak vals... gebruik hier de zoekfunctie maar eens. Ik zou een andere test doen!
Ik zie juist een hele dikke brede streep. En volgens mij ook roze. Is dit nu weer een nieuwe test @frannie1202 ?? Ik zou echt even andere test halen want volgens mij was hier vd week nog iemand die ook zon lijntje had en een andere test had gedaan die wit was.
Zou voor een predictor gaan, die zijn op dit moment het meest betrouwbaar. En inderdaad morgen of overmorgen even testen
Opgedroogd resultaat en dus niet te beoordelen voor ons. En het is leidapharm en due geven valse strepen. Ff met een ander merk testen en binnen de afleestijd aflezen en fotograferen.
Waarom laat je de vorige x een predictor zien van een week oud en nu raad iedereen je een predictor aan en doe je die niet. Ervaringen met actiontesten en hele lichte streepjes zijn ook hier de afgelopen weken/maanden niet best. Maar je allereerste test was een Action. Je bent nu al 3/4 dagen verder, dan moet hij nu wel echt donkerder zijn dan die 1e.
Zal best kunnen, maar op de foto is hij niet vers maar al ingedroogd en dus niet te beoordelen. Daarbij geven deze testen vaak vals posi aan. Ben benieuwd naar een foto van je verse action early en predictor test.