Ok Ok..moet nu echt ff klagen hoor! Ben het echt ff zat met onze kleine dwarsligger! hihihih Tijn sliep vanaf 2 maanden door! zo van 23 tot 7 geen probleem! Toen van 8 tot 8..heerlijk! Ach soms even huilen, speentje en verder slapen, was zo happy! En nu? sinds 3 weken, is het elke nacht raak! Wordt er gek van! Soms 7 keer er uit omdat meneer huilt/jengelt!, ga ik niet, gaat hij echt huilen! Wordt er gek van! Het begon met ziek zijn, toen tandje en nu hoesten...Heb al geprobeerd extra flesje om 22 uur, maar dat helpt ook niet! Hoort dit bij die 6 maanden sprong? Iemand ideeen? tips? Ben het in ieder geval ff lekker beu, want ben moe! Wil ff een nachtje normaal slapen! Voorheen ging het inslapen heel moielijk, maar sliep hij uren..nu is het neerleggen en slapen, maar heel kort! pffffff Zelfs toen hij een week oud was sliep hij beter/langer achter elkaar! die 4 uur achter elkaar inene? die red hij niet meer hoor! Verder is hij super lief hoor! hahahahaha kus miek
ik denk echt dat het er bij hoort hoor! het kan ook zijn dat ie nog tandjes krijgt! heb je misschien iets verandert in het dagritme, misschien dat ie dar last van heeft. ook kunnen het natuurlijk dromen zijn en zijn verwerkingen van de dag! maar toch denk ik dat het een periode is wat een aantal weken zo gaat. ik zou er zelf wel heen gaan om te kijken wat er is en dan weer weg gaan. als ie dan weer begint er heen lopen kus gven en weer gaan, misschien is ie wat bang om alleen te zijn, dat hoor je wel vaker bij deze leeftijd. succes!
thx voor je reactie! Ik ga altijd heen! Anders gaat hij ook echt niet verder slapen! Speentje, aaitje en hij slaapt weer verder! Zat ook al te denken aan dromen ofzo... Ritme verandering niet echt, ben wel weer gaan werken, maar hij is maar halve dagen bij de oppas, en papa houd thuis hetzelfde ritme aan, en de oppas ook! Overdag slaapt hij ook gewoon goed! Laten we maar hopen dat het echt tijdelijk is, want dit breekt je echt op! kus miek
dit gebeurde hier ook met 6 maand! en helaas tot nu.... ik doe dus al maanden snachts hazeslaapjes heb van de week een nacht gahd was z eom het half uur wakker.... verschrikkelijk! word er zo chaggie van e nik hoopp maar dat het over gaat maar ik zi ehet niet zitten....... dus hoop hier de gouden tip te lezen! het heeft hier ook geen zin om te laten huilen man moet weer vroeg op en voel me er niet echt prettig bij laat haar weleens even jengelen maar dan zeker niet langerdan 5 min...
Lianna doet het sinds 3 nachten ook. En dat gaat zo een paar weken door? Breekt ons nu al op. De eerste nacht is mijn man er 5 keer uit geweest, de tweede nacht ik 4 en vannacht nog eens 4 keer. En inderdaad speentje erin en ze is weer even stil. En dat vind ik toch vreemd want eerst viel ze vaak ook in slaap zonder speentje. We waren eigenlijk al blij dat ze dat ding niet nodig had om te gaan slapen. Hopelijk gaat het snel weer voorbij. Maar heb je bij de bijna 5 maanden ook een sprongetje dan? Ik kan het namelijk niet terugvinden.
weet niet of 5 mnd een sprongetje heeft... ik jhoop wel dat het over gaat want als dit bij mij nog het 10 mnd sprongetje is hoelang duurt die dan?
Bij ons ook van 3 tot 6 maanden elke nacht slapen van 19-6 of 7 uur en misschien 1 keer per week ff 1 keer wakker. Maar sinds de 6 maanden sprong is het bijna elke nacht raak.