Ik kan als alles goed gaat donderdag testen.. Ik heb normaal korte cyclussen van 23-25 dagen nu is mijn cyclus al langer maar weet ik ook dat ik mijn eisprong op dag 16 heb gehad dus dan zou het donderdag 14 dagen erna zijn en zou ik kunnen testen.. ik ben er helemaal zenuwachtig van.. Alles voelt namelijk hetzelfde als toen ik zwanger was van mijn zoontje. Wat duurt het wachten dan weer lang. Dit is trouwens de eerste maand dat we echt bewust hebben geklust. De afgelopen maanden ben ik al wel gestopt met de pil om mijn cyclus bij te kunnen houden.. met mijn zoontje hebben we er namelijk 2 jaar over gedaan. Wie wacht er met me mee???
hoi hallo spannend he ik mag vrijdag testen dit is toch wel het ergste van de hele maand het wachten haha maarja wens je veel succes en wel een goed teken dat je je hetzelfde voelt als bij je zoontje groetjes choco
Hier nog 1 die een vrijdag mag testen maar het waarschijnlijk pas zondag doe omdat ik niet helemaal zeker ben van mijn ei. Iedereen veel succes met testen deze week