Eergisteren positieve ovulatietest, gisteren eisprong gehad, vandaag nog vrijen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by stipje, Mar 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stipje

stipje Lid

Jun 29, 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dindag een ovulatietest gedaan deze gaf duidelijk mijn lh piek aan.
    gisteren had ik pijn in mijn linkerlies, ik voel mijn ovulatie duidelijk.
    vandaag slijmerige afscheiding bij het afvegen. als ik vanavond sex heb met mijn vriend heeft het dan wel of geen nut wbt de kans op bevruchting.
    we hebben het steeds netjes om de dag gedaan maar woensdag en gisterenavond nou net niet.
    misschien is het wel een hele stomme vraag hoor,maar het is ook allemaal zo ingewikkeld:)

2. ButterflyM

ButterflyM Bekend lid

Mar 3, 2013
    566
    5
    18
    Hoi Stipje,

Ze zeggen dat het beste is om de 2 / 3 dagen te klussen.
    Ik zelf doe het ook altijd om de dag dus denk dat je wel goed zit en vanavond gewoon voor de zekerheid nog een keer!

Succes!

ButterflyM

3. stipje

stipje Lid

Jun 29, 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    de een zegt om de dag de ander om de twee dagen soms zie je door de bomen het bos niet meer ;)
    maar we zien het allemaal wel.
    vind het allemaal een stuk ingewikkelder dan ik dacht

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

Dec 29, 2010
    4,229
    2
    38
    Gelderland
    Als je disndag een positieve ovulatie test had en je woensdag die pijntjes gevoeld hebt heb je een grote kans dat woensdag je eisprong geweest is. De seks van woensdag na die pijn en gisteren zal dus niets uitgemaakt hebben.
    Het gaat erom dat je voor je eisprong seks gehad hebt, dus in jouw geval bijvoorbeeld zondag maandag of dinsdag, zaad ligt dan klaar te wachten tot er een eitje langs komt zeg maar.

Als je seks hebt na je eisprong is het niet optijd bij elkaar, even simpel gezien.

5. stipje

stipje Lid

Jun 29, 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok nou dan denk ik dat er een(kleine) kans aanwezig is.
    zaterdag en maandag heb ik nog sex gehad met mijn vriend
    ik heb ook nog nooit zoduidelijk mijn ovulatie gevoeld

6. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    Zou het toch maar proberen want zo ben ik dus zwanger geraakt deze cyclus ;)

7. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

Feb 9, 2013
    999
    1
    0
    De spermazaadjes van afgelopen maandag waren waarschijnlijk nog actief op dinsdag en woensdag. Dus wel kans.
    Overigens blijft een eicel ook nog een dag in leven en accepteert ze dan ook nog eventuele spermacellen, dacht ik. Woensdag of donderdag vrijen, had dus ook nog een goede actie kunnen zijn. Toch?

Share This Page