ik had al een dochter en zoon! wilde bij de 3e weer graag een meisje. klopt dat meisjes schattiger zijn. Stiekem voor het aankleden zal ik nog best een dametje erbij willen hebben. Maar mijn jongste zoon is zo'n vrolijkerd. ik ben zo blij met mijn kleine mannetje. Ik vergeleek hem met mijn 2e zoon, die ik persoonlijk best lastig vindt.
Hoezo zijn meisjes schattiger? Of bedoel je vanwege kleding? Ik denk dat ook dàt persoonlijk is en je het niet als feit ( meisjes ZIJN schattiger) naar voren kunt brengen.
Hier zwanger van een tweeling. Hebben 2 meiden die elkaar veel in de haren vliegen. Voor wat evenwicht zouden jongetjes misschien wel fijn zijn of van beide geslacht één. Mijn gevoel zegt 2 meiden. En pff heavy 4 meiden haha
Ja volgens de nub theorie. De verloskundige kon het voor 70% zeggen. Maar ze dacht het wel duidelijk te zien.
Bij mijn 1e geen voorkeur. Werd een jongen. 2e hoopte ik op een meisje. Werd een meid. Nu weten we het nog niet. Vind beide leuk. Er is wel duidelijk een verschil tussen jongens en meisjes hoor.In ieder geval bij mijn kids. 😉 Mn zoon is echt een stoeierd en een groot brokkenpiloot. Mijn dochter is echt een tuttebel en heel voorzichtig.
Bij mijn eerste hoopte ik op een meisje. Het leek mij geweldig om een dochter te hebben. Mijn man hoopte op een jongen. Het werd een meisje, waar hij echt niet minder blij mee is. Deze zwangerschap maakte het mij niks uit. Nog een meisje leek mij geweldig maar een jongen leek mij toch ook wel heel erg leuk, vooral ook voor mijn man. Het ziet er naar uit dat het voor ons bij twee kinderen zal blijven en dan zouden wij van allebei 1 hebben. Dit keer word het een jongen. Superleuk!
ik hoopte altijd in ieder geval op één dochter. Dat werd de eerste ook tweede keer had ik voorkeur voor een jongen vanwege het toch vaak algemeen geldende ideaalbeeld van '1 van elk'.. moest er even aan wennen dat het een tweede meid was, maar nu juist hartstikke leuk die zusjes samen! Nu zwanger van de derde, en wordt onze laatste, manlief en ik beiden wel voorkeur voor toch nog een jongen, maar lijkt er op dat het weer een meisje is.... ergens ook wel grappig, voor de eerste was ik bang dat ik misschien nooit mijn 'gedroomde' dochter zou krijgen, en nu heb ik er straks waarschijnlijk 3 soms moet je even omschakelen als je iets anders hoopte of verwachtte, maar uiteindelijk maakt het eigenlijk niks meer uit
Hier zwanger van de eerste. Ik heb zelf geen voorkeur (of voorgevoel) Vriend hoopt op een jongen. Over 3 weekjes weten we het
Ik had eerlijk gezegd zeker een voorkeur voor een jongen, en ik heb twee heerlijke mannetjes gekregen
Bij de 1e dacht ik een meisje te krijgen. Alleen zag mijzelf als jongensmoeder maar zou iig 1 meisje wel heel gaaf vinden... Een echte voorkeur had ik niet. Bleek een meisje. Bij de 2e dacht ik een jongen te krijgen en hoopte hier stiekem een klein beetje op maar 2 meisjes had ik ook leuk gevonden. Het werd een jongen. Nu hoop ik héél erg op een meisje! Heb ook echt het gevoel dat het een meisje zal gaan worden. Morgen heb ik echo, heb nu al zenuwen. Een jongen is niet minder welkom maar de voorkeur gaat uit naar een meisje...
Bij de eerste niet. Dat werd een jongen. Bij de tweede wilde ik heel graag een meid en dat is het ook. En bij de derde maakte het weer niet uit.
Beide zwangerschappen sterke voorkeur voor een meisje en heb ook 2 meiden gekregen waar ik super blij mee ben. Nu bezig voor een 3e kindje en weer voorkeur voor een meisje... Zie mezelf echt niet met een jongetje dus zou best even moeten schakelen. Ach... eerst maar zwanger zien te worden.
We hebben een jongetje en ik vind het super! Het maakte me met zijn zwangerschap echt niks uit wat het zou worden, wist het ook niet tot hij geboren was. Met een tweede maakt het me weer echt niks uit, wil ook niet weten wat het zou worden als het zover is. Hoewel ik onze meisjesnaam wel super leuk vind en het stiekem toch een klein beetje jammer zou zijn als we deze nooit kunnen gebruiken