Ik ben opzoek naar een nieuwe gsm.. nu wil ik graag een roze.. Wie heeft er tips? En niet zo`n oud model he
nou ik heb geen verstand meer van die nieuwe....erg he... Nou bellen en internet en een goede camera....
Is paars ook goed? de HTC Wildfire S is een erg leuk toestel!!! Roze is momenteel een beetje uit de gratie bij de fabrikanten hahaha
ik wil eigenlijk gewoon een mooie ladyphone hahaha.. @Uhm nee geen behuizingen... Ik ga eens kijken naar die htc
Is een hele leuke telefoon! Erg gebruiksvriendelijk en super voor internet gebruik! Persoonlijk vind ik het paars heel erg mooi!!! (in het echt ziet tie er toch iets anders uit hahaha, dan is tie meer parelmoerachtig zeg maar
Die E72 heb ik ook een keer in het echt gezien!!! Erg leuk kleurtje maar hier niet zo'n fan van Nokia symbian software...
O en nee ik heb de HTC Wildfire S niet zelf (heb de HTC Desire HD) maar werk in een telefoonwinkel hahaha
Symbian is nogal beperkt en loopt helaas nog regelmatig vast terwijl Android een open systeem is... Daar kun je ook veel applicatie's op zetten waarbij Nokia zich beperkt tot hun eigen programma's... Ook zie ik helaas veel Nokia's terug voor reparatie.