Ik zat net te denken, ik heb me in datum vergist, niet volgende week maar die week erop. Dat is dus op zaterdag 2 juli...
ik vraag me af, hoe goed jullie bevriend zijn, een echte vriendin kraakt je niet zo af. mooie jurk! lekker aantrekken en geniet
Waarom zou ze liegen? Of zou je familie liegen? Het zijn toch persoonlijke meningen, niet zo raar dat die verschillend zijn.. Ook mijn mening verschilt o.a. hier, ik vind het namelijk geen mooie jurk...
Mooie jurk Sam maar idd zoals lovelyDK al zei smaken verschillen....Maar om nou te zeggen dat ie iemand niet staat of zelfs dik maakt vindt ik geen echt diplomatiek antwoord van een vriendin.....
Nou ja, je kan van mening verschillen over of de jurk mooi is of niet, maar niet over of hij afkleedt of niet. Dat is zo, of dat is niet zo. En daar ging het volgens mij om.
Mijn eerste indruk van de jurk is: 'Wooow, mooie jurk' en als jij en je familie dan vinden dat ie je prachtig staat, dan idd niets van je vriendin aantrekken. En daarnaast: de mensen letten vast meer op de bruid
De kleur gaat je echt niet dikker maken maar juist langer en smaller. De details: Het accent ligt onder de borst en loopt uit verticaal naar beneden hierdoor creëer je taille en lengte. Ik kan je bijna met zekerheid zeggen dat deze jurk je slanker doet lijken en ook optisch wat langer. Ondanks dat ik je er niet in heb gezien. Ik denk dat je vriendin een beetje jaloers is eerder want Jezus nog aan toe, wat een prachtige jurk.
Ik vind de jurk zelf niet zo geweldig, maar dat is een kwestie van smaak. Hij zou mij gewoon voor geen meter staan. Ik vind 'm ook niet oerlelijk ofzo! Maar volgens mij kleedt ie wel mooi af!
De jurk is echt prachtig! Meid trek me er niks van aan anders corrigerend hemdje eronder. Ik lees toch goed dat je zwanger bent? laat je buik maar mooi zien! veel plezier en geniet!
Het lijkt me een prima jurk voor als je een maatje meer hebt hoor. Vooral door de schuine afwerking. Het is trouwens jaloers, niet jarloers .
Wat moet er nou afkleden? Je bent 23 weken zwanger, lekker pronken met die buik, nu kan het. En het is een mooie jurk, dus lekker aandoen en genieten van de bruiloft! Veel plezier.
ja dit dacht ik ook al.. DIT is de tijd dat je trots moet zijn op je buik.. de 9 maanden zijn zo voorbij.. ik kan nog maar 8 weekjes opscheppen met mijn buik.. daarna moet ik hem weer proberen te verhullen haha
sja de jurk is absoluut mijn smaak niet maar ik vind hem niet lelijk ofzo. Maar ik denk wel dat ie mooi staat hoor. Dit soort jurken kleden heel vaak af. Anders kan je er nog een torselet onder doen dan lijk je nog slanker (als je dat nodig vindt)
Heey Val ff in het gesprek. Ben zelf ook klein en stevig gebouwd... Zeg het netjes. Maar wou je ff zeggen dat je zo mooi bent als je jezelf voelt. Al heb je maat 50 of meer. Als je jezelf maar in de spiegel kan kijken. En tevreden kan zijn. En jezelf mooi vindt... Daar gaat alles om. Je hebt ook meiden met maatje nul. Die zich zelf nog niet mooi vinden. Het is maar net hoe je zelf bent. Je bent zwanger!! Dus mooier kun je niet zijn. Je vriendin is gewoon jarloers. Weet het zeker. En een top jurk trouwens. Wens jullie heel veel plezier op de bruiloft over 2 weken. En maak lol en geniet. Nix van anderen aan trekken. Wordt je alleen maar onzeker van. !
Je hebt me op een idee gebracht! Ik ben ook klein en dik (ik weet het ook) en ben op zoek naar een outfit voor een bruiloft. Vind de jurk super en ben vooral weg van het model! Denk dat zoiets mij ook prima afkleedt dus heb inspiratie! Bedankt en geniet van de bruiloft (en ga wat minder vaak met die vriendin shoppen)!
ik ben het hier helemaal mee eens.. ik zelf heb maatje 52 (zonder zwangerschap dan) en als ik mezelf mooi voel en het aan andere laat zien dat ik niet onzeker ben over mezelf, vinden andere mensen je ook heel mooi hoor, straal op die trouwerij en je zult zien hoeveel complimentjes je gaat krijgen.. pronken met die buik meissie...