Wacht even.. een "vriendin" zegt tegen jou (die kennelijk soms onzeker is over haar uiterlijk) terwijl jij 23 weken zwanger bent dat je er "dik" uit zal zien in een prachtige jurk??? Dat heeft een reden en heeft niets met eerlijkheid te maken. Langs je heen laten gaan en überhaupt een goed nadenken of jij zo'n vriendin wel wil. Lekker genieten en stralen in je prachtige jurk!
Ik vind de jurk ook erg mooi, maar zonder jou erin kan ik niet zeggen of hij je dik maakt Ik kan me beide mogelijkheden goed voorstellen, dat ze jaloers is, maar ook dat ze eerlijk is. Maar kon ze het ook onderbouwen, dan? Zei ze alleen dat de jurk je dik maakt, of ook op welke plekken? Bij je kont, bovenbenen, buik, zwembandjes? Als IK zou vinden dat een kledingstuk (trouwjurk helemaal) iemand dik maakt, dan zo ik specifiek zijn.
Als jij je prettig voelt in die jurk is het goed toch? En als je man hem dan ook nog mooi vind helemaal!
ik vind het een onwijs mooie jurk, en ik kan me voorstellen dat ie afkleed. Laat je vriendin lekker kletsen. Vind het een rare opmerking van haar. En als jij je fijn voelt in die jurk, lekker aantrekken!
Kleding is bijzaak. Ik zou eens kijken naar het vertrouwen in deze vriendschap en de verwachtingen die jullie over en weer van elkaar hebben. Als ik me zo in een vriendschap zou voelen dan zou ik óf een gesprek aan gaan, óf ik zou deze vriendschap op een lager pitje zetten. Ik vind het in vriendschappen heel belangrijk om me lekker te voelen en dat je het gezellig hebt samen.
Wow wat een prachtige jurk! Als iedereen zegt dat ie mooi is op 1 persoon na, klopt dat gewoon niet. Ze is idd jaloers!
klopt het dat het om een wijnrode jurk gaat? Het is mijn smaak eerlijk gezegd niet. Maar weet je, eigenlijk doet het er compleet niet toe wat wie er ook van vind. Niet wat je familie zegt, niet wat je vriendin zegt, niet wat wij daarover vinden. Het is belangrijk hoe jij je voelt in die jurk, hoe jij vind dat ie staat en of jij hem mooi vind! Daar gaat het om hoor, vind ik.