Ik zoek een doodnormaal stickervel (van die stickertjes die je vroeger op je rapport kreeg bijv. ) om mijn zoontje te gaan belonen als hij naar de wc is geweest. Maaaaar, ik ben bij de Bruna, Action en Hema geweest, maar die hadden niks liggen Wie weet waar ik die dingen kan halen?
Ik heb voor mijn zoontje leuke gekocht bij de Zeeman, Wibra en Top1toys. Bij Intertoys zullen ze d'r ook wel hebben. Greetz
Bij de hema haal ik al mijn sticker, voor een euro per boekje. SOmmige zitten op een blokje. Glimmende auto's, paarden. prinsessen, ze hebben vanalles. HIer ligt het bij de knutselspullen. Erg veel keuze ook.
Hema ja, heb je van die boekjes, zelfs rollen met stikkers. en wat de andere meiden al zeggen, zeeman, wibra
Thanks meiden! Wij hebben een erg kleine Hema, misschien dat het daaraan ligt.... De rest van de winkels zal ik ook eens afstruinen
Bij Zeeman hebben ze een doos met allemaal rolletjes super glitter stickers. Eigenlijk zijn ze geen bal aan maar Ruben kiest ze altijd. Denk dat die glitters erg aanspreken (al plakt hij dus een champignon)
Zeeman idd, Hema, Action misschien, kantoorboekhandels hebben ze vaak ook, hobbywinkels zoals De Kwast...