Welke naam vinden jullie het mooist geschreven zie zoveel keuzes en deze 3 vind ik het mooist ervan. Kan alleen niet zo goed kiezen Alvast bedankt
Wij hebben het er net ook toevallig over gehad. Wij zouden met een s schrijven als Sarah en met een z als Zara.
Mijn vriend kwam met de naam sarah en toen zei ik leuke naam maar vind zara toch mooier / liever. Dan vond hij ook alleen tja nu hebben ze zoveel keuzes qua schrijfwijze. Zelf denk ik ook aan Zara weet niet waarom. Als ik Zarah schrijf dan heb ik het zelfde principe als Joshuah --> met H dus en vind dat denkelijk niet zo leuk beide hetzelfde.
Om de een of andere reden vinden wij Zarah erg oosters klinken en dat past niet echt bij ons. Vandaar dat wij voor Sarah zouden gaan als het dat wortd.
Ahzo, ok. Hier heb ik het gekozen omdat ik zeker weet dat we weer eebn getint kindje zullen krijgen daar vind ik de naam wel bij passen. Sarah vind ik eerder echt voor 'hollandse'kindjes zeg maar. Als je me snapt kan ff niet duidelijk verwoorden
Vind Zarah juist wel mooi als je zoontje Joshuah heet maar als je het niets vind als beide namen met een h eindigen zou ik ik gaan voor Zara.
Ik snap je helemaal. Wij krijgen een heel hollands kindje en dan vind ik Sarah mooier. Ik persoonlijk zou in jou situatie wel gaan voor Zara omdat Joshuah ook al op een h eindigd. Maar het is niet zo dat Zarah helemaal niet kan, dus het is echt compleet afhankelijk van wat je mooi vind en dat zou ik lekker doen.
Ik heb gestemd op Zara. Daarna zag ik de naam Joshuah.. Dan zou ik persoonlijk Zarah doen, omdat dat mooier samen staat.
Zara! Zo heet de kleine van mn vriendin ook, vind het een supernaam! Sara(h) hoor je al zo vaak! Dit is net even iets anders.
Ik moet bij Zara meteen aan die winkelketen denken, dus ik zou gaan voor Zarah! En dat vind ik ook mooier bij Joshuah.
Dat vind ik juist wel erg leuk! Ik vind 't wel leuk als namen van broertjes en zusjes bij elkaar passen, al is 't maar door zo'n -h- aan 't eind. Dus ik heb op Zarah gestemd. Dat maakt 't ook meteen iets exotischer.
haha veel vinden het toch leuk Ik dacht juist van niet. Ik ben er nog steeds niet uit. Het is wel zeker dat we die naam nemen mochten we ooit (hopelijk volgend jaar) een meisje krijgen.
Hoi, Heb op Zarah gestemd. Vind dat juist wel mooi bij Joshuah. Dus allebei met een h! Bij Zara moet ik echt aan de kledingwinkel denken.