Ik had met oud en nieuw een slokje champagne gedronken, maar ik vond t niet lekker, dus dat is mooi Verder dus niks gedronken!
Geen druppel😊 Ook al heb ik er wel eens zin in, dan houd ik me maar voor dat het niet-drinken voor een goed doel is!
Geen druppel, alleen toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, dat was met 4 en halve week. Ben geen zware drinker, maar een wijntje of sambuca smaakt me nooit verkeerd...ik zal eerlijk toegeven dat ik het wel mis maar zou me veel te schuldig voelen en gaan piekeren als ik het wel deed.
Ik drink geen alcohol, dus ook niet tijdens m'n zwangerschappen. In het begin van deze zwangerschap heb ik heerlijk zitten smullen van de tiramisu, zo'n grote bak uit de supermarkt. Blijkt daar dus ook alcohol in te zitten. Nooit bij stil gestaan! Toen maar niet meer gegeten.
Nee is het antwoord....geen behoefte aan...maar ik heb wel gehoord dat een wijntje absoluut geen kwaad kan....
Ja en rauwe eieren. OT- nee, ik drink sowieso niet maar ik vind het daarnaast ook kansloos dat je je niet eens 9 maanden even in kan houden. Maarja dat wilde je dus niet horen
Nope, niks! Ik keek afgelopen weekend wel enigszins jaloers naar de wijntjes die mijn visite had. M'n schoonmoeder riep al dat ik maar ook gewoon een wijntje moest nemen omdat zij van de dokter altijd een portje per avond mocht om te slapen tijdens haar zwangerschap(+30jr geleden). Nooouuuu laat ik dat maar niet doen he? Ik voel me al schuldig dat ik voor een (heel klein) tiramisu toetje heb gekozen bij de bruiloft van een vriendinnetje haha
toen ik nog niet wist dat ik zwanger was heb ik bier gedronken vond ik absoluut niet lekker hihi en toen wel nu weten we waarom nu zijn de 0,0 radlers de sjaak beetje aan het kijken welk merk me het beste bevalt had daar zo zin in met die lekkere zon.
nee, geen druppel. wijn drink ik sowieso niet, maar bier wel. heerlijk wit biertje in het zonnetje. Maar niet als ik zwanger ben
Nope tot op heden geen één wijntje of ander alcoholische versnapering. (achteraf heb ik wel toen ik al zwanger was maar het nog niet wist een half glas rode wijn en een glas champagne met oud & nieuw op..)
Ik lust wel een wijntje maar zeker niet tijdens de zwangerschap, heb op de 9 maanden beurs echt heerlijke alcoholvrije gehaald, een hele doos voor bij het mooie weer, daar kan ik echt lekker van genieten
Nee nog niet, maar ik mis het wel. Zie ook op tegen de zomer... terrasje, roze erbij, jummie jummie. Maar helaas. Ga er nu niet aan beginnen. Ik kan ook nergens lekkere wijn vinden. Alles smaakt naar bessensap. Heb ze op de beurs geprobeerd en laatst die van de AH.. smerig! hahaha Ook 0% bier... tja het is het gewoon niet echt. Als mijn vriend een biertje heeft kan ik bijna jaloers worden hahah Nu moet ik zeggen dat ik bier ook wel erg lekker vind ruiken nu haha Dronk normaal niet elke week, soms wel een maand niets. Dus eigenlijk slaat het nergens op haha
Ik ben er normaal absoluut niet vies van en drink ook regelmatig, maar zodra ik een positieve test in handen heb drink ik geen alcohol meer. En ik moet zeggen dat ik het soms best wel gemist heb. Op het terras, tijdens een feestje, dat leuke concert of gewoon tijdens de gezellige avonden in het weekend. Als ik er zo eens over nadenk vond ik stoppen met roken makkelijker hahaha
Nee! Hou normaal wel van een lekker wijntje, maar moet er nu niet aan denken. Denk dat ik over m'n nek ga als ik het al ruik. Sowieso geen alcohol tijdens m'n zwangerschap.