eerlijk zeggen. echt geen wijntje gedronken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door emmaa, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik had met oud en nieuw een slokje champagne gedronken, maar ik vond t niet lekker, dus dat is mooi ;)
    Verder dus niks gedronken!

2. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Geen druppel😊
    Ook al heb ik er wel eens zin in, dan houd ik me maar voor dat het niet-drinken voor een goed doel is!

3. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Geen druppel, alleen toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, dat was met 4 en halve week.
    Ben geen zware drinker, maar een wijntje of sambuca smaakt me nooit verkeerd...ik zal eerlijk toegeven dat ik het wel mis :) maar zou me veel te schuldig voelen en gaan piekeren als ik het wel deed.

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

5. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik drink geen alcohol, dus ook niet tijdens m'n zwangerschappen. In het begin van deze zwangerschap heb ik heerlijk zitten smullen van de tiramisu, zo'n grote bak uit de supermarkt. Blijkt daar dus ook alcohol in te zitten. Nooit bij stil gestaan! Toen maar niet meer gegeten.

6. missouri

missouri Actief lid

11 jun 2013
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee is het antwoord....geen behoefte aan...maar ik heb wel gehoord dat een wijntje absoluut geen kwaad kan....:)

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja en rauwe eieren.

OT- nee, ik drink sowieso niet maar ik vind het daarnaast ook kansloos dat je je niet eens 9 maanden even in kan houden.

Maarja dat wilde je dus niet horen;)

8. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Nope, niks! Ik keek afgelopen weekend wel enigszins jaloers naar de wijntjes die mijn visite had. M'n schoonmoeder riep al dat ik maar ook gewoon een wijntje moest nemen omdat zij van de dokter altijd een portje per avond mocht om te slapen tijdens haar zwangerschap(+30jr geleden). Nooouuuu laat ik dat maar niet doen he? Ik voel me al schuldig dat ik voor een (heel klein) tiramisu toetje heb gekozen bij de bruiloft van een vriendinnetje haha :)

9. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    toen ik nog niet wist dat ik zwanger was heb ik bier gedronken vond ik absoluut niet lekker hihi en toen wel nu weten we waarom;)
    nu zijn de 0,0 radlers de sjaak beetje aan het kijken welk merk me het beste bevalt :cool: had daar zo zin in met die lekkere zon.

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    nee, geen druppel.
    wijn drink ik sowieso niet, maar bier wel. heerlijk wit biertje in het zonnetje. Maar niet als ik zwanger ben ;)

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee, natuurlijk niet ;)

12. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Nope tot op heden geen één wijntje of ander alcoholische versnapering. (achteraf heb ik wel toen ik al zwanger was maar het nog niet wist een half glas rode wijn en een glas champagne met oud & nieuw op..)

13. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Die uit de supermarkt heeft geen rauwe eieren hoor ;)

14. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Nope, helemaal niet. Ben wel echt een wijnliefhebber maar vind het nu zo stinken :(

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik lust wel een wijntje maar zeker niet tijdens de zwangerschap, heb op de 9 maanden beurs echt heerlijke alcoholvrije gehaald, een hele doos voor bij het mooie weer, daar kan ik echt lekker van genieten ;)

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ooo kan je ze zelf ook zonder rauwe eieren maken thuis?:D

17. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Hier geen alcohol..
    wel lust ik graag de alcoholvrij jilzz :)

18. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Nee nog niet, maar ik mis het wel. Zie ook op tegen de zomer... terrasje, roze erbij, jummie jummie. Maar helaas. Ga er nu niet aan beginnen. Ik kan ook nergens lekkere wijn vinden. Alles smaakt naar bessensap. Heb ze op de beurs geprobeerd en laatst die van de AH.. smerig! hahaha
    Ook 0% bier... tja het is het gewoon niet echt. Als mijn vriend een biertje heeft kan ik bijna jaloers worden hahah Nu moet ik zeggen dat ik bier ook wel erg lekker vind ruiken nu haha
    Dronk normaal niet elke week, soms wel een maand niets. Dus eigenlijk slaat het nergens op haha

19. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ik ben er normaal absoluut niet vies van en drink ook regelmatig, maar zodra ik een positieve test in handen heb drink ik geen alcohol meer.

En ik moet zeggen dat ik het soms best wel gemist heb. Op het terras, tijdens een feestje, dat leuke concert of gewoon tijdens de gezellige avonden in het weekend.

Als ik er zo eens over nadenk vond ik stoppen met roken makkelijker hahaha

20. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Nee! Hou normaal wel van een lekker wijntje, maar moet er nu niet aan denken. Denk dat ik over m'n nek ga als ik het al ruik. Sowieso geen alcohol tijdens m'n zwangerschap.

Deel Deze Pagina