Hier ook geen druppel alcohol gedronken. Ik vind het rose-bier 0,0% van Wiekse een goeie vervanger en de Champagne van Faber is ook errug lekker
Een week geleden ben ik uit eten geweest met mijn vriend en hij had de lychee wijn genomen. Dit nemen we altijd als we daar gaan eten en ik heb 1 slokje gehad van zijn glas. En op zijn verjaardag heb ik 1 wijntje gehad, maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was een heel glas zou ik namelijk niet nog eens wegdrinken
Bij beide zwangerschappen geen druppel alcohol gehad. Kan me godzijdrank ook prima vermaken zonder alcohol. Heb dat niet nodig om me lekker te voelen. Maar normaliter drink ik dan ook vrij weinig alcohol. Dus mijn lichaam mist het dan ook absoluut niet en vraagt er dan ook niet om. (Geen verlangen of drang.) Kan me voorstellen als dat anders is dan dat je dagelijks of wekelijks een of een aantal glazen drinkt e je moet er mee stoppen, je lichaam er dan nog wel steeds om gaat vragen. En dan is het de de vraag of je sterk genoeg bent om dat glas te laten staan.
Hier nog geen druppel gehad. Ik weet dat het misschien 'best zou kunnen'. Maar zou het mezelf nooit vergeven als er iets aan de hand blijkt te zijn met de kleine en dat 'dat ene wijntje' er misschien aan bij heeft gedragen. Dan maar eventjes niet..
Hier ook sinds ik weet dat ik zwanger ben geen druppel alcohol gedronken. Mis het ook niet echt, dronk voor mijn zwangerschap ook niet echt veel. Wel neemt mijn vriend soms een dropshot in het weekend en dan moet ik van mezelf wel even de geur ruiken haha.
Vanaf de positieve test geen druppel gehad. Wel de 0,0% rosé biertjes en Jilzz. Vandaag ga ik de amstel Radler proberen Vorige zwangerschap nam ik wel eens een paar nipjes rode wijn voor het slapen gaan omdat ik zo ontzettend slecht sliep. Normaal gesproken dronk ik elke avond wel een glas wijn, maar ik mis het nu totaal niet. Wel kijk ik uit naar de zomer en de fles franse wijn die op me wacht
Toch vreemd dat je in Italië op dokters advies iedere week ee N glas rode wijn moet drinken tijdens de zwangerschap en volgens mij hebben ze daar niet meer afwijken bij kinderen dan hier. Ik hen wel af en toe een slokje rode wijn gehad tijdens mn zwangerschap. Denk alles bij elkaar 1 totaal glas op 9 maanden. Twee Italiaanse vriendinnen drinken gewoon rode wijn bij het v eten maar dat durf ik dan weer niet.
Jep een paar x rode wijn op advies van de vk! Ontspannende werking op continue harde buiken. Hielp als een tierelier.
Alleen toen ik 2 of 3 weken zwanger was geloof ik, maar toen wist ik zelf nog niet dat ik zwanger was! Verder nog niet gedaan, en ga het ook zeker niet doen!
Nee geen druppel! Wat is nou 9 maanden op een mensenleven? En als ik wel de behoefte krijg dat zijn de alcoholvrije wijntjes van Faber een prima alternatief. Kan ook echt niet geloven dat 1 glaasje geen kwaad zou kunnen.. De Alcohol gaat rechtstreeks via eigen bloed naar de baby. Dus nee ff niet.. Eind oktober zal ik mijn eerste wijntje samen met een bord carpaccio nemen en daar verheug ik me nu al op!
ik neem héél soms wel eens een nipje van mijn man. vooral bij uit eten mis ik het. verder valt het me reuze mee, en ik ben een eche wijngek!! maar gaat vanzelf, geen alcholo drinken. heel natuurlijk. in Ned kun je wel alcoholvrije wijn kopen voor normale prijs, die drink ik dan als ik bij mijn ouders ben. vind ik wel lekker. is wat zuurder, ik hou niet zo van sap en fris, veel te zoet hier in Spanje heb ik alleen alcoholvrije wijn van min 6 euro per fles gespot. die alleen met kerst gedronken. bier ben ik niet zo van. héél soms zo eentje met een smaakje, alcoholvrij, maar dan kun je net zo goed sinas nemen
Ik vooral snuiven haha lekker als me vriendinnen een wijntje deonken moest ik echt even ruiken heerlijk.. Ik wilbvgeven dus voor mij voorlopig nog geen groot glas. En het oneerlijke vorige week was mijnfavowijn inde aanbieding haha ach straks kan ik die nog jaren drinken
Ik ben best een stevige drinker, ik lust er wel eentje zeg maar. Maar eerlijk, tijdens mijn zwangerschappen heb ik geen druppel gedronken. Helemaal niets. Het enige dat ik wèl heb gedaan wat afgeraden wordt is het gebruiken van neusdruppels. Elke avond voor het slapen een minidruppeltje.
Ik ben een echte Bourgondiër. Hou van lekker eten, goede wijnen/port/likeur en koken. Ik heb ook echt niet meer gedronken sinds ik weet dat ik zwanger ben. Ik mis het wel. Vooral zoals vele van jullie, bij gezellige avonden. Ik moet zeggen datde alcoholvrije biertjes en Jilzz prima zijn voor de afwisseling. Mijn huisarts heeft mijn verteld dat het bewezen slecht is voor de baby, ook al is het er maar 1!
Ben er echt niet vies van, integendeel, maar vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben, heb ik geen druppel gedronken...