Ik heb iets van 3/4 biertjes op een avond gedronken toen ik nog niet wist dat ik zwanger was,ik was toen achteraf 4 weken zwanger. Had een maand geen menstruatie gehad dus cyclus was een puinhoop. Sinds ik weet dat ik zwanger ben geen druppel gedronken. Ben sowieso alleen een bier liefhebster Wel alcoholvrij bier drink ik nu soms. Bavaria vind ik echt niet te doen en het lekkerst vind ik de Wieckse Radler 0.0% !
Nee, en ook niet tijdens het proberen. (was gelijk de maand erop raak hoor, maar dat weet je nooit van te voren) We drinken sowieso bijna niet, dus vind het totaal niet erg of moeilijk.
Hier niet bewust nee. Wel toen ik het nog niet wist (tot 7 week, waren ook helemaal niet bezig met zwanger worden, klein beetje een ongelukje (cadeautje)) Daarna niet meer. Ik vind Jilz 0.0 erg lekker, en 0.0 rosé van wieckse. Edit: Alcohol vrije wijn viel hier niet in de smaak haha.
Nee, normaal drink ik bijna niet, maar tijdens de zwangerschap had ik er extreem veel zin in.. Maar heb niets gedronken.
Nee, natuurlijk niet. Ik heb er zo lang op moeten wachten en zo veel moeite voor moeten doen, dan ga je toch vervolgens niets doen wat schadelijk kan zijn voor je kind.
Ik heb net een cake gebakken en dan is de verleiding erg groot om lekker die kom en gardes schoon te likken! Heb alles aan mijn man gegeven maar hier had ik het moeilijker mee dan de alcohol laten staan. Tis ook puur de gewoonte denk ik. Na het cake maken smikkel je van het beslag...nu moest ik echt goed mijn hoofd erbij houden dat ik dat niet deed.