Bavaria is idd erg smering, ruikt ook naar kattenpis. Rose biertjes vind ik toch het lekkerst.... Alcoholvrije wijn is in mijn ogen gewoon druivensap. Ik heb wel een fles witte in de koelkast liggen en bij pasta gerechten neem ik er een glas van.
Ik heb geen druppel alcohol gedronken. Gister een bruiloft gehad en daar heb ik een glas alcoholvrije champagne op en een alcoholvrije cocktail. Ik mis het ook niet
Absoluut niet! Normaal hou ik zeker wel van een drankje maar na de test geen druppel meer. Ik heb er ook geen behoefte aan... Jillz 0.0 is best nog lekker. Maar probeer toch zo gezond mogelijk te leven om ons kindje een goede start te geven, alcohol hoort daar niet bij vind ik. Wat is nou 9 maanden...
Geen druppel! Ieder moet het voor zich weten maar 9 maanden zonder lijkt mij toch geen moeite om zonder te moeten? Nu drink ik sowieso echt heel zelden. Enkel op een vakantie ofzo een wijntje,heel soms een feestje maar hooguit 2 a 3 wijntjes per jaar denk ik. En als ik zwanger ben niks
vind ik ook, wat is nou 9 maanden, die alcohol vrij van Bavaria en Amstel Bier vind echt niet te drinken, ik had die een keer en kreeg gewoon hoofdpijn er van, van Jilzz apple 0/0 en Wieksche Radler krijg ik het niet, gelukkig maar ik heb trouwens nergens alcohol vrij wijn gezien, ach ja mis dat ook niet, wel heb ik mezelf beloofd, dat zodra ik ben bevallen ik lekker de Orange Jilz Bier ga proberen en stokbroodje Filet American even een vraagje, ik hoor van sommige zwangere vrouwen en hun mannen dat die dan ook niet drinken gebeurd dat bij jullie ook of zijn er zeldzame mannen, mijn vriend zelf drinkt wel gewoon nog,
Geen verwijt, alleen wat 'belangrijke' achtergrondinformatie: https://www.hersenstichting.nl/alles-over-hersenen/hersenaandoeningen/foetaal-alcoholsyndroom?gclid=CMTq5JiH7b0CFTMetAodW3UA7A Je begrijpt, hier geen druppel!
Geen idee. Maar ik heb het over de alcohol vrije he, wijn drink ik uiteraard nu niet. Stond er een beetje raar haha!
Voor de zwangerschap dronk ik wel graag zo nu en dan een wijntje in het weekend. Nu vind ik vooral de geur van rode wijn heerlijk. Vaak ruik ik even aan een glas als iemand in mijn omgeving een glas wijn drink. Zo nu en dan ook een nipje voor de smaak. Verder drink ik niet. Alle 'alcoholvervangers' zoals Jill's zonder alcohol of alcoholvrije wijn vind ik erg vies: zo zoet en/of chemisch van smaak! Dan maar iets anders. Overigens: mijn verloskundige heeft aan het begin van mijn zwangerschap gezegd dat een enkel glas alcohol (geen sterke drank!) tijdens speciale gelegenheden geen bezwaar was...
Nee, ik heb geen een wijntje gedronken (en ook geen andere alcoholische dranken) tijdens mijn 2 zwangerschappen. En dan ben ik echt echt eerlijk. Het koste mij helemaal geen moeite om het niet te doen
Ik drink absoluut geen alcohol tijdens de zwangerschap, en als het dan mooi weer is en we zitten lekker op een terrasje of in de tuin dan neem ik een alcoholvrij (0,0%!) witbiertje met citroen, en dan doet vl heel lief alcoholvrij met me mee. Het scheelt dat wij normaal al haast nooit dronken, een fles met alcohol in huis tref je hier niet leeg aan, hoogstens aangebroken en 3/4 vol haha. Alleen als het mooi weer is dan wil je nog wel eens wat (lekker rosé'tje) maar dat lossen we nu dus mooi op
Psssst dames. In heeeeel veel supermarktproducten zit geen alcohol hoor, alleen alcoholsmaak. Denk aan de tiramisu, kersenbonbons, etc...... ff goed op de verpakking kijken! Wbt drinken: 2x een slok van vriendlief en 1x mijn pink in de wijn gestoken tijdens vorige zwangerschap. Deze zwangerschap nog niks. Wel behoefte aan overigens. Ik ga de 'met een glas wijn het hoofd leegmaken voor bevalling' wel onthouden. Bij zoon waren de vliezen langdurig gebroken en ik was ZO gespannen dat ik zelf de weeen tegenhield. Met als gevolg bevalling in het zkh en een zkh opname ivm infectiegevaar. Terwijl ik zo graag thuis wilde bevallen! Als dat ene glas wijn op het einde ons daar dan bij kan helpen...