Dames, Misschien een stomme vraag, maar nu vroeg ik mij af of het schadelijk is om mijn nagels te lakken tijdens de zwangerschap? En daarnaast het gebruiken van nagellakremover zonder aceton? Wil het toch eventjes zeker weten.. Liefs
Ik heb gisteren nog mijn teentjes gelakt. Wel een beetje moeilijk met een dikke buik. Gewoon jezelf betuttelen!
Ik geloof van wel. Bescherm kinderen; vermijd hormoonverstorende stoffen! Maar Nederland is nogal sceptisch als het op dit onderwerp aankomt. Ik vermijd alle verzorgingsproducten met bepaalde stoffen. En een gezond kind zegt niks over de toekomst. En het blijft een vergrote kans
Uhm nou nog nooit over nagedacht en net nog m'n nagels gelakt... Denk het niet dan had je VK je er vast wel opgewezen.
M'n teennagels lak ik wel (voor zover ik daar nu nog bij kan ) maar m'n vingernagels lak ik niet. Nagellak laat los van m'n nagels en kan in m'n eten komen. Jak! Ik lak overigens ook m'n vingernagels niet als ik niet zwanger ben.
Je kunt wel problemen krikjgen met het aanbrengen van nepnagels. Niet dat het schadelijk is maar schijnbaar veranderd de structuurvan je nagels. Mijn vriendin heeft altijd acryl nagels geloof ik en tijdens de zwangerschap lieten ze ineens los.
Ik heb m'n nagels ook altijd gewoon gelakt. M'n teentjes ook voor zover dat ging. Is toch fijn om enigszins knap in je kraambedje te liggen Ik kijk wel altijd uit met de dampen, dus vlakbij een (open) raam lakken oid. En inderdaad nagellakremover zonder aceton gebruiken.
Is geen probleem, alleen met je neus in het potje hangen moet je niet doen. En naar zo'n nagelsalon waar je met z'n 8en op een rij zit om je nagels te laten doen en waar de lucht vergeven is van de chemische stofjes zou ik ook niet doen.