Hoi, Mijn beste vriendin is vrijgezel en geniet volop van het leven op zich niks geks aan. Maar nu komt ze regelmatig met verhalen over mannen waar ze alleen sexsueel contact mee heeft. De meeste mannen zijn getrouwd of hebben een vriendin en dit maakt haar totaal niks uit. Ik vind het niet kunnen dat je dat doet zowel als vrouw zijnde als man zijnde. Moet ik dit eerlijk tegen haar zeggen? Ze belde gisteren dat ze dinsdag de hele dag vrij is geweest en er een man op visite was hij had ook verlof genomen en stond al vroeg aan de deur om de hele dag te gaan "rampetampen" en ging om 5uur weg omdat ie naar zijn vriendin moest voor het eten. Ik kon hier niet echt enthousiast op reageren omdat ik het gewoon ranzig vind. Ten eerste zou ik mezelf nooit zo laten gebruiken door een vent hij wil alleen maar sex en gaat vervolgens naar zijn vriendin oftewel je bent maar goed voor 1 ding. Daarnaast hoe zou jij het als vrouw zijnde vinden als jou vent dit deed? Ik weet niet of ik eerlijk moet zeggen wat ik denk, want het is toch haar leven en haar keuze. Wel heb ik gezegd dat ik vind dat die mannen haar gebruiken daar reageerde ze al heel boos op. Vandaar dat ik niet meer echt reageer. Vind het een moeilijke situatie en weet niet hoe te handelen. Het gaat gewoon zo tegen mijn principes in, en had nooit verwacht dat ze zo kon zijn want eerder deed ze niet zulke dingen en dit valt me zo zwaar van haar tegen. Ze heeft het dus ook gedaan met de beste vriend van mijn vriend... ze zegt zelf tegen mij alleen zoenen, maar van mijn vriend heb ik een heel ander verhaal gehoord. Ze lieft dus ook nog eens tegen me. De vriendin van mijn vriend zijn beste vriend komt ook wel eens hier ik vind het zo lullig voor haar! En wil het haast wel tegen haar zeggen.
mmmm moeilijk situatie... Ik zou gewoon eerlijk zijn en zeggen; dat doe je toch niet joh?! maar verder? Ik zou me erbij neerleggen want jij noemt dat die mannen HAAR gebruiken. Zij denkt heir waarschijnlijk anders over want ze vind het nogal leuk dus wie gebruikt wie?bedoel voor sex moet je echt met z'n 2e zijn! Ik zou eerlijk zijn over wat jij vind mar zou het niet te erg beladen, haar leven! maar goed das mijn mening natuurlijk
Dat ze een beetje met Jan en allemaal rondslaapt moet ze op zich natuurlijk zelf weten, maar als het mijn vriendin was zou ik haar er wel op aanspreken dat ik het niet netjes vind dat ze het met niet-vrijgezellen mannen aanlegt. Ik vind dat als je weet dat iemand een relatie heeft je daar dus niet mee gaat lopen rotzooien.
Absoluut eerlijk zijn. Ongeacht of het je vriendin is of niet, iemand die zulke dingen doet moet maar eens flink de waarheid horen. Besides; what goes around comes around. Zij krijgt haar portie ooit nog wel een keer. Maar goed, dat maakt het niet minder afgrijselijk voor de vrouwen van de mannen waar zij het mee doet
Ik zou 't ook gewoon zeggen... Natuurlijk is 't haar zaak en natuurlijk is zij het niet die die vrouwen belazerd, maar ze brengt jou nu wel in 'n lastig parket door met de beste vriend van je vriend te gaan liggen rotzooien, terwijl zijn vriendin ook gewoon bij jou over de vloer komt... Ik vind het geen gedrag om trots op te zijn, van je vriendin...
Ik denk ook dat als je echt vriendinnen bent dat je het kan zeggen. Jij kent haar natuurlijk beter.. Ligt er ook een beetje aan hoe je het brengt. Mij zou het storen als iemand steeds met deze verhalen komt, ik zou er iets van zeggen omdat ik ze niet steeds aan wil horen, ook als ik niet zeker zou zijn hoe die persoon reageerd. Succes ermee
Ik vind niet dat die mannen haar gebruiken, zij 'neemt' ze ook voor haar eigen genot en schuift ze dan door. Wel vind ik het not done dat ze het met niet-vrijgezelle mannen doet en zich hier geen zier van aantrekt.(vind het OOK heel erg fout van die mannen, trouwens!) Misschien kun je eens aan haar vragen hoe ze zich zou voelen als iemand dit bij haar zou doen? Ik weet dat sommige vrouwen dan iets hebben van 'Nou ja, hij moet het zelf weten, zijn relatie, ik dwing hem niet.', maar ik zou het niet kunnen.
Ik denk dat ik zou zeggen dat ik het schandalig van haar vind dat ze het doet met mannen die "bezet" zijn. En vragen of ze geen geweten heeft. En daarbij nog de vraag, Mamaliset, wil jij bevriend zijn met iemand die gewetenloos dit soort dingen doet?
ik heb wel eens horen vallen dat zij vind dat die vrouwen niet haar probleem zijn. Tot het jezelf overkomt.... We zijn hele goede vriendinnen en weet hoe ze in elkaar zit..een mening van anderen waardeert ze niet echt helaas. Maar goed de verhalen aanhoren kan ik ook niet meer tegen dus denk dat ik m'n mening dus echt ga geven als we weer samen zijn. En het is niet zo dat die mannen haar trouwens versieren nee zij begint, laats zelfs op de verjaardag van m'n dochter bij m'n schoonbroer terwijl zijn vriendin in de tuin zat! Dan ga ik nadenken of ze ook zoiets bij mijn vent zou proberen! Ik denk dat zij het ook niet ziet als zichzelf laten "gebruiken" ze vind het gewoon leuk of zoals zij zegt "lekker"
Dat is ook iets wat ik me nu afvraag, wil ik wel met iemand omgaan die gewoon met mannen het bed in duikt die getrouwd zijn of dergelelijke zonder enig besef dat er een vrouw is die ze heel veel pijn doen. Maarja ze is daarnaast ook mijn beste vriendin en wil haar niet kwijt...had ze me het maar nooit verteld.
Ik zou gewoon eerlijk zijn dat dat soort gedrag jouw erg tegenstaat, meer kun je niet doen denk ik. Ik vind het persoonlijk ook een beetje een ongeschreven regel dat je van een ander haar man afblijft. En stel je voor dat ze het probeert bij jou man? Bah, zulke vrouwen vind ik écht verschrikkelijk.
Mamaliset, sja als jullie al heel lang bevriend zijn en dit komt nu opeens naar boven.... kan ik me voorstellen dat dit jouw beslissing heel moeilijk maakt. En inderdaad, wat Sterre zegt, straks probeert ze het bij jouw man? Ik zou het denk ik heel moeilijk vinden haar nog te vertrouwen... en ik denk dat als jouw vertrouwen in haar hierdoor ook geschaad is, de vriendschap ook niet zo vast zal blijven als 'ie nu is. Misschien kun je haar dat vertellen?
Ik zou er niets van zeggen en haar gewoon haar gang laten gaan. Jouw normen en waarden zijn de hare niet en v.v. Wel een oogje in het zeil houden om te zorgen dat er niets naars gebeurd.
Dat ze 'het' met iedereen doet moet zij weten... Maar met mannen die getrouwd zijn of vriendin hebben is gewoon not done. Snap niet dat je dat kan doen (beide kanten). Idd wat Shadixx zegt what goes around, comes around. Als het een keer bij haar gebeurt piept ze wel anders. Ik zou wel gewoon zeggen wat je vind en het daarbij laten. Blijkbaar wil zij niet luisteren,maar als zij weer wat verteld mag je wel je mening geven. En ook zeggen dat je bang bent dat zij achter jouw vent miss wel aan gaat zitten. Als ik dat ooit zou merken bij 1 van mn vriendinnen wijs ik haar meteen de deur.
Eigenlijk doet zij niks verkeerd.. Zij is vrijgezel, ze kan doen wat ze wil. Het zijn die mannen die verkeerd bezig zijn!
Dat ze het met zoveel mannen doet dat moet ze zelf weten. Dat ze bezet zijn zou ik ook nog mee kunnen leven (wat niet betekent dat ik het goedkeur maar het is haar keuze). Alleen dat ik zo'n positie zou komen dat ik weet dat de vriend van dat andere meisje is vreemd gegaan (die dan ook nog bij je thuis komt), dat zou me wel te ver gaan. Ik zou niet gedwongen willen worden om zo'n geheim voor iemand te hebben. En dat zou ik je vriendin ook duidelijk maken.
ik vind het echt niet kunnen wat deze meid doet,.. maarjah daar heb je gewoon niets over te zeggen... wat ik wel zou doen, is als je haar de volgende keer ziet,.. zeggen dat je het echt niet vind kunnen, en dat je deze verhalen van haar niet meer wilt horen.. en dat als ze een beetje respect heeft voor JOU,.. dat ze dan met haar poten van de mannen in jouw omgeving afblijft,. (de beste vriend van je man,.. en je schoonbroer) want zoiets vind ik dan echt niet kunnen.. vreemde mannen is ook al niet leuk.. maar om nou achter kennissen van een vriendin aan te gaan dat kan gewoon echt niet.. en dan als laatste zou ik haar HEEL duidelijk maken.. dat als je merkt dat ze ook maar het kleinste beetje met jouw vent aan flirten is(wat zo'n persoon ook wel voor elkaar krijgt) dat het dan echt helemaal afgelopen is tussen jullie,..
Wat ik niet vind kunnen is dat jouw vriend jou hier zo bij betrekt. We ze doet aan sexuele activiteiten moet ze zelf weten, maar ze zou toch in moeten zien dat jij er niet van gediend bent dat ze alles in geuren en kleuren verteld. Bovendien vind ik het al helemaal schandalig dat ze jou tussen twee vuren zet door dit soort grapjes ook uit te halen met bevriende koppels. Ik zou nog een goed bedenken of het wel echt zo'n goede vriendin is. Als ze ook nog tegen je liegt, wie zegt dan dat ze het bij jouw vriend niet ook probeert? Trouwens, even los hiervan, voor mij klinkt het alsof jouw vriend een psychisch probleem heeft. Iets in de trant van een heel lage eigenwaarde. Dan krijg je vaker dit soort gedrag, dat het dan lukt om mannen te versieren geeft even een 'kick' en het gevoel dat ze geliefd en gewild zijn, maar het is natuurlijk geen oplossing voor problemen.