Ik zou het anders doen Haar niet zeggen dat het slecht is van haar,maar een tip geven over hoeveel ze kan verdienen op haar rug Want ze is nu gewoon een h***
Om heel eerlijk te zijn snap ik niet dat zo iemand nog je beste vriendin kan zijn. Al heb ik een vriendin die nog zo aardig is maar bezig is met zulke ranzige praktijken, dan had ik toch even flink afstand van dr genomen tot ze zich weer een beetje kan gedragen en dr dus zeker ook wel de waarheid gezegd. Zou kotsmisselijk worden van zulke verhalen.
Ja dat liegen vind ik niet kunnen en dat steekt me, snap ook niet dat ze niet begrijpt dat ik het toch wel te weten kom omdat het mijn vriend zijn beste vriend is. Zijn beste vriend vertelde de waarheid tenminste, helaas niet aan zijn vriendin weet wel dat hij serieus overweegt met haar te stoppen omdat ie zich schuldig voelt ( beetje te laat he).
oh en ze is trouwens niet aan de pil...ze heeft al meerdere keren zwangerschapstesten gedaan omdat ze dacht zwanger te zijn, met elke keer het smoesje dat de condoom is afgegleden Bah ik walg er gewoon van...
Ik ben zelf zo'n iemand die bedonderd is door een 'vrouw 'die van mij afwist, en zelfs wist dat ik zwanger was. Normaal gesproken reageer ik niet eens meer op zulke verhalen want het doet me echt verdriet maar ik zag dat je woonplaats Groningen is en dat mormel komt daar ook vandaan en dat bracht ff weer alles naar boven, kan er nog steeds woest om worden! Voor zulke wijven (sorry voor mijn taalgebruik, al vind ik dat ik het best nog netjes uitdruk) heb ik geen goed woord over en vind het niets anders dan zielige kansloze, egoistische, nutteloze wezens. Ook hoop ik van harte dat ze zélf eens in zo'n situatie terecht komen waarin zij alle narigheid en ellende over zich heen krijgen. Verder naar je vraag nu Ja ik zou het zeggen. Ook ik heb zo'n vriendin gehad en heb toen duidelijk laten weten hoe ranzig en disrespectvol ik het vond van haar. Pas toen ze van dichtbij meemaakte hoe kapot er iemand aan kan gaan (moi dus) is ze zich gaan beseffen hoe erg dit eigenlijk is.
We vallen nu de vrouw wel aan aan de ene kant echt verdient maar hoe vinden we het van die mannen? Ik vind hun dan het walgelijkste want ze liggen daarna weer lekker naast ons...
Kan me hier alleen maar bij aansluiten. Zo'n meid heeft niks met jou te maken. Het is je man die de verantwoording heeft.
tuurlijk een vent kan zoiets ook niet maken. Maar ik vind dat je als vrouw niet achter een getrouwde man of een man met vriendin aan hoort te gaan, en al helemaal niet het bed mee in hoeft te duiken. Heb dan het fatsoen om te wachten tot ze uit elkaar zijn! Maar een man moet zeker ook zijn verantwoordelijkheid in nemen het is tenslotte zijn vrouw/vriendin. Als je zo graag sex met een ander wil dan ga je uit elkaar want als je vreemdgaat hou je niet echt van elkaar.
Ja en nee. Ben het er wel mee eens dat de man (of vrouw, kan ook) de grootste fout begaat maar wat de vrouw betreft. Nee, ze is je geen vrantwoordig schuldig en ze heeft niets met je te maken maar kom op zeg..er bestaat ook nog zoiets als normen, waarden en principes!
Mijn ervaring is dat je met dat soort dingen toch heel voorzichtig moet zijn. Een vriendin van mij heeft een hele tijd een relatie gehad met een man die een vriendin had en een kind. Ik heb toen op een gegeven moment gezegd dat ik het niet zo verstandig van haar vond. Ten eerste omdat ik vond dat ze meer waard was dan een man die haar gewoon voor "erbij" had en in de tweede plaats omdat ik het lullig vond voor het kindje en die vriendin. We hebben hier toen echt ruzie over gehad en bijna een jaar geen contact gehad. Achteraf weet ze ook wel dat het niet zo'n handige relatie was, maar ze vond het toen heel moeilijk om die kritiek van mij te krijgen. Dus als je er al iets van zegt probeer het dan zo luchtig mogelijk te doen zonder er een moraal iets aan te hangen.
tuurlijk kunnen echte vriendinnen elkaar alles zeggen, maar zoals eerder vermeld staat mijn vriendin altijd direct op haar tenen als het om een mening gaat wat haar niet aanstaat. Maar ga het zoiezo zeggen dat ik het niet fijn vind om de verhalen te horen en me daar geheel onprettig bij voel. Kan zij mijn mening niet accepteren dan weet ik ook gewoon direct hoe onze vriendschap in elkaar zit
De mannen hier zijn de boosdoeners en niet zij, zij is vrijgezel. Maar dat ze ook mannen wil versieren van vriendinnen of bekende dat gaat wel te ver, je hebt je in te houden.
Wat een lastige en vervelende situatie Mamaliset! Ik kan me goed voorstellen dat je hier mee in je maag zit Kritiek brengen is sowieso al een precaire zaak, tenminste..wanneer je het op een juiste manier wil doen, met respect voor degene op wie je kritiek hebt. Laat staan wanneer de andere partij snel in haar wiek geschoten is. Wat je vraag betreft...je stelt jezelf dus eigenlijk de vraag in hoeverre je eerlijk moet zijn over het gebrek aan 'eerlijkheid' en 'eer' dat je beste vriendin aan de dag legt. Jij bent volgens mij de enige die daar het antwoord op kent/heeft. Stel jezelf de vraag: kun jij ermee leven dat je vriendin er een andere moraal op nahoudt dan jij zou wensen? Zo ja....wat levert het jou en haar dan op eerlijk te verwoorden dat je haar gedrag niet acceptabel vindt? Zo nee.... weet dan dat je haar (helaas) niet zult kunnen veranderen en dat je dit ook niet eens mag verwachten/verlangen van haar. Wanneer JIJ er niet mee kunt leven/omgaan dat ze op die manier met anderen en zichzelf omgaat, zul JIJ ook degene moeten zijn die hier naar zal moeten handelen. En dat kan bijvoorbeeld betekenen dat je het contact niet meer onderhoudt met haar zolang zij de minnares blijft 'spelen'. Het gaat er mijns inziens dus feitelijk niet om in hoeverre jij haar al dan niet moraliseert, maar in hoe serieus je jezelf en jouw normen/waarden tav ontrouw neemt en dit al dan niet laat prevaleren boven je relatie met je beste vriendin. Er is dus ook geen GOED of FOUT in deze. Er is enkel JOUW KEUZE. Jij bent namelijk de enige die weet/voelt in hoeverre dit voor jou een issue is en blijft in jullie relatie. Dat is afhankelijk van een heleboel factoren in jezelf, in jouw vriendin en in jullie relatie. Ik kan alleen maar voor mezelf spreken als ik zeg dat ik geen relatie zou kunnen en/of willen onderhouden met een vrouw die zonder scrupules, moedwillig andermans relatie verstoort. Ik ben het absoluut NIET eens met mensen die zoiets enkel de zaak vinden van de overspelige partner. Nee hoor.....je hebt zelf net zo goed een verantwoordelijkheid jegens anderen, je medemensen. Dat je als vrouw kunt leven met de gedachte medeverantwoordelijk te zijn voor het verstoren van het leven van een andere vrouw en kindje(s), een ander leed aan te doen dat je zelf niet zou willen dragen Echt....dat gaat er bij heel moeilijk in hoor!!! En nee...dat is GEEN makkelijk praten. Ik ben jaren geleden (en nu nog steeds) de man van mijn leven zelfs bewust uit de weg gegaan, ondanks het feit dat de gevoelens wederzijds waren, omdat hij getrouwd is en kinderen heeft. Oh...enne, Wat niet weet, dat niet deert.... Dat is ook zo'n uitspraak waar ik totaal niet achter kan staan. Je mag het zweef-kezerig vinden, maar ik geloof dus wel degelijk dat alles op elkaar inwerkt, en dat alles uit energie bestaat. Negatieve energie heeft dus wel degelijk invloed op de energie tussen de overspelige man en zijn niets-vermoedende ? vrouw en op alle betrokkenen an-sich. Daarbij is het ook nog eens zo dat 'What goes around comes around!' Veel succes Mamaliset met je beslissing. Wat deze ook wordt. Veel wijsheid en geluk voor jou en je vriendin! groetjes, Chipske
Kort antwoord Ja. Waarom zou ze dat niet doen?? ik bedoel ze doet het bij je andere vriendin en zelfs bij je schoonbroer dus waarom niet bij jou vent. Ik had ook zo'n vriendin en 1 ding weet ik zeker zo 1 hoef ik niet meer in mijn leven. Het enige wat ze doen is aan hun zelf denken en verder aan niemand anders..gadver ik walg ervan.
hier heb ik ook zo'n vriendin die het met getrouwde mannen met kinderen doet... echt walgelijk vind ik het en dat weet ze ik heb het vanaf het begin af aan gezegd!!! ik vind niet dat alleen de mannen schuld hebben als een man niet vrijgezel is blijf je van hem af vind ik!!! zelf heb ik ook afstand van die vriendin genomen en ze weet waarom.. ik ken haar ook echt al heel lang maar als je telkens die verhalen aan moet horen... nee dankje kan me dr zo boos om maken
Dit vind ik niet helemaal correct. Waarom zou je als vrouw direct worden gebruikt als je seks hebt met een man voor de seks? Als vrouw zijnde zou je toch net zo goed die man kunnen gebruiken? Ik vind niets mis met het hebben van seks om de seks hoor... Maar verder zou ik hier ook niet heel enthousiast over kunnen zijn. En ik zou denk ik op een subtiele manier eerlijk zijn. In de zin van dat jij aangeeft dit nooit te kunnen. Maar laat haar haar leven verder leiden. Ik zou haar daar dus niet om veroordelen.
pffffffff zulke vriendinnen hoef ik niet hoor , kijk dat een keer gebeurdt dat je verliefd wordt op een man de bezet is , oke je bent verliefd , maar jou vriendin doet met iedereen dus ook getrouwde mannen met kids , sorry ,dan zou ik zo iemand nooit vertrouwen hoor,als ze geen geweten heeft naar andere mensen toe waarom wel naar je ? ik heb laatste ook iets gezegd , een kennis van mij ,wil haar geen vriendin noemen ken haar niet zo lang , ze begon steeds over ,mannen gaan allemaal vreemd ,haar vriend gaat steeds vreemd , kijk maar uit straks gaat jou man ook vreemd , oh die vriendin van haar gaat achter getrouwde mannen ,laat maar niet horen waar je woont ik zat effwaar heb je het over??? sorry dat jou vriend vreemd gaat oke , maar waarom maak je mij onzeker ? we zijn wel 9 jaar samen nog nooit vreemd gaan gedoe tussen ons gekomen ,waarom moet ik opeens oppassen? zat me echt niet lekker , heb volgende dag tegen haar gezegd , heel eerlijk dat ik niks vond dat ze me steeds waarscheeuwde /en helemaal niet dat haar vriendin achter getrouwde mannen zit dus daarom moet ik opeens opletten , slaat toch nergens op ,, en ze gaat zelf dus met iemand die graag met bezette mannen omgaan ,ik zei als je met haar omgaan prima , ik heb geen vriendinnen die achter getrouwde mannen aan gaan en zo ook niet met iemand die mij steeds negatieve gedachten geeft , ze zei steeds sorry zo bedoelde ze niet , nou ik kreeg meteen al niet lekkere gevoel hoor ,wil haar ook meer een kennis houden en geen vriendin ik zou als jou was ,echt eerlijk zeggen , sorry meid maar ik vind het echt niet goed wat je doet , helemaal met kennissen van jou dus je word erbij betrokken want je weet ervan en mag niks zeggen gaat het vriendschap dan over als je zo eerlijk bent? nou dan is dat geen echte vriendschap hoor ,zou al blij zijn als zo iemand uit mij leven verdween