Lieve Betty wat had ik graag ander nieuws willen lezen. Vraag morgen inderdaad om dormicum, heerlijk spul. Ik wens jou en je mannetje ontzettend veel sterkte de komende tijd.
Wat ontzettend naar. Ik hoop dat je lijf nu mee werkt meis. Heel veel sterkte met alles wat er komen gaat.
hier 3 gaatjes gekregen bij de operatie navel links onderbuik rechts onderbuik (ik had wel veel verklevingen in mijn onderbuik). pilletje op de kamer gekregen werd uitgelegd wat er ging gebeuren onderweg / voor de ok daar narcose gekregen. na de operatie een arts gesproken en die vertelde wat er gebeurd was. bij mij is mijn rechter eileider weggehaald daar zat een vruchtje in. ik liep het ziekenhuis weer uit lichamelijk ging ik tegelijk naar de winkel maar psychisch was het wel heftig. ik wens je heel veel sterkte wat een verdriet heb je al mogen krijgen.
Alsof je/jullie nog niet genoeg ellende achter de rug hebben Heel veel sterkte morgen, hopelijk valt het allemaal mee en heb je weinig pijn. Laat je verwennen, laat alles toe - verdriet, boos, blij - wat je ook voelt, het mag.... écht. Ik hoop dat je steun hebt in je omgeving en dat je er niet 'alleen' voor staat, maar weet dat dit forum er altijd voor je is. Toitoitoi! Dikke knuffel.
He bah.. wat vervelend meid! Ik hoop dat jullie het een beetje verwerken kunnen. Het zal natuurlijk ook wel tijd nodig hebben. Ik hoop voor je dat je lichaam het vannacht eens goed doet! Dikke knuf en ik zal aan je denken!