dan is het nog lullig als het wel in onderschrift mag? Dat is de stille manier van mensen werven. Ook al vraagt diegene niet om stemmen, en hij/zij is aktief in 3 topics en heeft een onderschrift dan krijgt die vanzelfsprekend van de mensen uit haar topics allemaal stemmen, want je gunt je topic vriendin die prijs! Dus hoe je het went of keert, dan zal je onderschriften ook moeten verbieden, want de een heft de ander dan niet op! dus alleen de foto's insturen waarvan de beheerders van deze site de namen weten, de zpleden stemmen dan puur op foto. er moet wel 1 lijn getrokken worden
Of ZP zo maken dat alleen leden kunnen stemmen... Want de verkiezing is nu 2 dagen aan de gang, en er zijn mensen met al haast 30 stemmen... Lijkt me ook niet dat dat alleen van leden zijn hier...
Maar hoezo zouden dat niet leden van hier zijn dan? Je kan toch alleen maar stemmen als je lid bent? En als je ziet hoeveel leden zp heeft, is het toch niet zo raar dat iemand 40 stemmen heeft?
nou eerste 2 dagen... vind ik nogal wat snel als je niet mag werven hier op zp... volgens mij konden niet leden toch ook stemmen? Anders heb ik zeker niks gezegd!!
Nelta ik heb op noor gestemd omdat ik het de leukste foto vond! Ik vind het wel heel onlogisch dat je het wel in je onderschrift mag zetten.. Dàt vind ik juist oneerlijk en zou ik dus juist afschaffen..
Ik heb ook al een keer gewonnen met de foto van onze dochter en zoals jullie zien, ben ik niet echt heel erg actief hier. Eerlijk gezegt twijfelde ik in de eerste instantie om een foto in te sturen, maar uiteindelijk toch gedaan en meteen al veel stemmen, hartstikke leuk en bij mij dus totaal geen vriendjespolitiek!
Je mag alleen stemmen als je hier lid bent hoor. En zp heeft idd genoeg leden om zoveel stemmen te kunnen krijgen
het is ook niet altijd vriendjes politiek hoor maar vaak wel maar vind ook wel dat niet je iedere x mee moet doen, of dan is het baby van de maand en dan doet er een kindje van 3 mee?! ja sorry maar das geen baby toch? caruli offtopic maar je dochtertje heeft wel een prachtige naam zeg!
Als het goed is is dat niet mogelijk gezien de regels.. 03. Alleen Baby's in de leeftijdscategorie van 0 tot 2 jaar kunnen meedoen.