eerlijkheid bij baby van de maand verkiezing

Discussie in 'Over deze site' gestart door heppiedepeppie, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Dat is moederliefde hè ;)
    Hoe je kindje er ook uit ziet jou kindje zal altijd de mooiste zijn voor jou.

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Jullie reageren hier vol met tips etc, maar ik zie geen enkele moderator hierop reageren?? Dit zou wel netjes zijn aangezien jullie de moeite nemen om mee te denken aan een eventuele oplossing.

Jammer

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wie zegt dat ze niet meedenken we zien hier toch niet wat ze met elkaar bespreken? Er komt echt nog wel een reactie hoor denk ik dat is meestal wel zo;)

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb jullie ideeën even doorgesluisd, achter de schermen zullen we ze bespreken.
    Als er nieuws is dan zullen jullie het horen.

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Fijn!!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dit vind ik een super idee. Dat zag ik eerder in het blad Ouders van nu ook.

Vind het ook erg jammer dat er verder niet een foto ingestuurd kan worden van een kind ouder als 2. Er zijn hier veel mama's met kindjes die ouder zijn (mijn oudste ook) en had pas zo'n mooie foto van haar die ik graag ingestuurd had.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Ellen. Zie dat jouw dochtertje ook mee doet aan baby van de maand. Mooi meisje !

En ook ik zou graag een peuter/kleuter/kind van de maand willen :)

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wil Eef ook weer eens insturen.l is natuurlijk d mooiste peuter van de heeeeeeele wereld ;)

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    wat mij beetje stoort zijn de foto's van fotoshoots :)
    :D tuurlijk zijn dat vaak de prachtigste foto's!

maar t is juist leuk als t om 'gewone' foto's gaat
    en van die lucky shots die jezelf maakt

thema er aan koppelen vind ik een erg leuk idee!

10. happymama

happymama Niet meer actief

of de mensen niet laten stemmen maar de mensen van zp zelf de leukste foto laten kiezen

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dank je wel:D

Wow jij hebt die hele mooie foto ingestuurd zie ik aan je banner. Volgens mij gaat die winnen.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanx. Gaaf is hij he. Gewoon hier op zolder gemaakt door mijn man. Die is zijn hobby behoorlijk aan het uitbreiden naar kinderfotoshoots toe. Handig hoor een fotograaf en twee modelletjes in huis :)

@musty. Foto van een fotoshoot of gewoon. Voor een ouder is je eigen kindje altijd het mooist,dus zie daar geen verschil in qua insturen. Mensen moeten stemmen op een foto die ze leuk vinden, en of je dan een witte achtergrond of een huiskamer ofzo op de achtergrond hebt staan zou in mijn ogen niet moeten uitmaken.

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik vind men vaak te kritisch. ik kijk gewoon naar welke foto ik het leukst vind. zie ik een orginele van een fotoshoot kies ik die (als ik m leuk vind) zie ik er 1 van een fotoshoot waarvan ik er al 10tallen voorbij heb zien komen kijk ik naar een andere.
    zie ik er 1 van gewoon zo die ik super vind (ik kijk naar kleur sfeer kindje eigenlijk van alles) kies ik die.

Thema? vind ik zonde leuk voor erbij misschien maar vaak ben je zo trots op 1 bepaalde foto en die mag dan niet mee doen. is toch jammer om zo te gaan selecteren?

tja ik denk dat je gewoon moet meedoen om t mee doen of gaat t dan perse om t winnen? daar zijn winsites voor misschien is dat dan meer iets...

ja dat gepromoot zeker per pb vind ik ook nergens voor nodig maar de rest.. denk ik.. tja waar maak je je druk om.

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ook ik heb het in mijn onderschrift en volgens mij werkt het niet. Soms vraag ik me dus ook af hoe iemand aan zo idioot veel stemmen komt. Al bijna 4 jr doe ik regelmatig mee en nog nooit gewonnen, zo'n lelijk kind heb ik nu ook weer niet :p

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee hoor je hebt een heel schattig kindje !
    Ik doe nu voor de vierde keer in drie jaar mee maar ook (nog)nooit gewonnen. Doe trouwens ook niet mee om te winnen,maar omdat ik heel trots ben op mijn prachtige meisje en haar graag show haha

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik vind je banner wel erg schattig :O

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanx. Wil er best één voor je maken hoor als je ook een foto banner wilt :) We gaan trouwens heerlijk off topic

Deel Deze Pagina